Telecom News - הסטארטאפ גארדיאן גייס 3.1 M $ להובלת Passenger Aware Vehicles

הסטארטאפ גארדיאן גייס 3.1 M $ להובלת Passenger Aware Vehicles

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ גארדיאן גייס 3.1 M $ להובלת Passenger Aware Vehicles
הסטארטאפ הישראלי גארדיאן גייס  עוד 3.1 מיליון דולרים להובלת תחום Passenger Aware Vehicles
מאת: מערכת Telecom News, 27.6.18, 18:17
גילח דותן יחצ
זה תחום התומך במציאות בה רכבים אוטונומיים יהיו מודעים לנוסעים שבתוכם ויחליפו החלטות, שמקבל היום נהג לגבי אלה החולקים איתו\ה את תא הנוסעים.
 
הסטארטאפ גארדיאן אופטיקל טקנולוג'יז, שנוסד ע"י גיל דותן ב-2015, ומפתח סנסור אופטי להבנת הנעשה בפנים הרכב, דווח על גיוס הון בהיקף של 3.1 מיליון ים ממשקיעים מ-APAC.

גיוס זה מצטרף ל-2 גיוסים מוקדמים, שביצע הסטארטאפ בסך 5.5 מיליון דולרים. בין המשקיעים Mirai Creation fund קרן ההשקעות של ענקית הרכב טויוטה, קרן Maniv Mobility ואנג'לים בעלי ניסיון בתחום האוטומוטיב.

הסטארטאפ פועל בשוק ייחודי בתעשיית הרכב האוטונומי - Passenger Aware Vehicle. מדובר בתחום המהווה מהפכה תודעתית ועסקית של ממש המאפשרת תמיכה במציאות מסחרית חדשה - מציאות בה רכבים אוטונומיים יהיו מודעים לנוסעים שבתוכם ויחליפו החלטות, שמקבל היום נהג לגבי אלה החולקים איתו\ה את תא הנוסעים.
 
הכסף שגוייס יאפשר לסטארטאפ לעמוד ביעדים העסקיים, שכבר הבשילו, בהם פרויקט, שכבר דווח עם מעבדת החדשנות של יצרנית הרכב סקודה. כיום מעסיק הסטארטאפ 18 עובדים והוא מתכונן להגדיל את כוח האדם ב-15 נוספים ולעבור למשרדים חדשים.
 
השוק שבו פועל Guardian מתפתח בקצב מהיר ובנפח גדול כשתחום ה- Passenger Aware Vehicle הוא הזדמנות עסקית מהותית, שנמצאת יחסית בראשיתה. העובדה, שבשלב זה ניתן רק להעריך את מכלול הצרכים העתידיים עבור שוק זה, היא יתרון עצום עבור הסטארטאפ, שכבר היום מסוגל לספק מענה מתוחכם למורכבות המתפתחת, עם התקדמות הפעילות בעולם הרכב האוטונומי, וככל שיגבר הצורך ביישומים נוספים בטכנולוגיה.

גיל דותן, (בתמונה למעלה), מנכ"ל גארדיאן: "הבנה איכותית של הנעשה בתוך הרכב וניתוח תבונתי של כל המידע, שנאסף בו בכל רגע נתון, יאפשרו מיצוי טוב יותר של הפוטנציאל העסקי.

הערך מגיע הן ברמת הרכב הבודד ומערכות הבטיחות והנוחות שבו והן ברמת ניהול ציי רכב באמצעות חברות השכרת רכב, תחנות מוניות וכו'. העובדה, שאנו מפתחים מערכת סקלבילית, שיכולה ולהציע תגובה מהירה לצרכים המשתנים של השוק, היא מה שעושה את הפתרון של גארדיאן לאטרקטיבי ללקוחות".
 
רכב



 
 
Bookmark and Share