Telecom News - אלכס וסטלר מונה למנהל מרכז הבדיקות של QualiTest הישראלית ברומניה

אלכס וסטלר מונה למנהל מרכז הבדיקות של QualiTest הישראלית ברומניה

דף הבית >> מינויים >> אלכס וסטלר מונה למנהל מרכז הבדיקות של QualiTest הישראלית ברומניה
אלכס וסטלר מונה למנהל מרכז הבדיקות של QualiTest הישראלית ברומניה
מאת: מערכת Telecom News,  2.7.18, 12:04אלכס וסטלר

אלכס וסטלר מונה למנהל מרכז הבדיקות החדש של חברת QualiTest בבוקרשט, רומניה.

בתחילת השנה הכריזה החברה על פתיחתו של המרכז ברומניה בעלות מוערכת של 3 מיליון דולרים. במרכז יועסקו מהנדסי בדיקות, מפתחי אוטומציה ומומחי Business Assurance והוא חלק מפעילות ה-Off-shore של החברה. בשלב הראשון יגויסו למרכז החדש כ-100 עובדי QualiTest ברומניה.

במסגרת תפקידו, הוא יתמקד בפיתוח אסטרטגי וניהול פעילות המרכז: ניהול, צרכי גיוס, שימור, טיפול בצוותי עובדים מקומיים וניהול מערך המכירות ברומניה. המרכז החדש לבדיקות תוכנה, חומרה ואבטחת איכות, יפעל מול לקוחות מקומיים ולקוחות גלובליים.

אלכס וסטלר מצטרף ל-QualiTest ומביא עימו כ-11 שנות ניסיון בתחומי פיתוח תוכנה וניהול מוצר עם ידע מקיף בהיבטי מכירות, פיתוח עסקי, הקמת צוותי עבודה בתהליכי התרחבות גלובליים, ניהול פרויקטים והבנה טכנולוגית ואסטרטגית.

בתפקידו האחרון, טרם הצטרפותו ל- ,QualiTestהוא כיהן כמנהל גלובלי של חברת Siveco Software ברומניה. קודם לכך כיהן במגוון תפקידי ופיתוח עסקי של חברת Veeam ברומניה, אמדוקס בישראל ובחברת NetApp בישראל וברומניה.

וסטלר הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ובעל מגוון הסמכות טכנולוגיות ועסקיות.

אלכס וסטלר: "אני מודה על האמון, שניתן בי, וגאה לעמוד בראש הפעילות של חברה גלובלית מתקדמת כ- ,QualiTestשמביאה ערך ובשורה ללקוחות בישראל ובעולם".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share