Telecom News - פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות 2020 של קרן מגדלי הים התיכון Ventures

פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות 2020 של קרן מגדלי הים התיכון Ventures

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות 2020 של קרן מגדלי הים התיכון Ventures
פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות 2020 של קרן מגדלי הים התיכון Ventures
מאת: מערכת Telecom News, 6.1.20, 16:25דן שקרק ויעל בנבנישתי צילום אודי גורן יחצ
 
בתחרות סטארטאפ השנה 2020 הגיעו לגמר 5 מיזמים לפתרון בעיות של בני הגיל השלישי. זכה רובוט שיחליף את המטפל של ההורים שלכם.

אתמול התקיימה תחרות סטארטאפ השנה 2020 של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים לבני הגיל השלישי. לגמר התחרות הגיעו 5 יזמים ישראליים, שהציגו סטארטאפ, שמטרתו לפתור בעיה נקודתית של גיל השלישי.

הסטארטאפים:
Sit and Stand - מושב המאפשר לעבור ממצב ישיבה לעמידה, של היזמים: גל גולדנר, מייסד ומנכ"ל, יפתח גבע, מייסד, חיות יוגב, מנהלת שיווק ואלעד רום, מנהל התפעול;

 Effectivate - תוכנה שתפקידה לשמר ולחזק את הזיכרון, של היזמים: שי גרנות, שותף מייסד ומנכ"ל, יעל גילוץ, שותפה מייסדת ומנהלת מדעית.

Clanz- שבב המזהה קולות זעקה בגני ילדים ובמוסדות של קשישים, של היזמים: רומי גובס, מנכ"לית, נבו אלמלם, CTO, קרן אטיקן, VP Product

WeCare - אפליקציה לניהול אורח חיים של חולה אלצהיימר, של היזמים: אורלי ירוחם, שותפה מייסדת ומנכ"לית, רועי שמעון כהן, CTO ושותף מייסד.

חבר השופטים של התחרות הורכב ממוטי קירשנבאום, יו"ר הדירקטוריון מגדלי הים התיכון, יאיר סרוסי, דירקטור מגדלי הים התיכון ואחד היזמים של הקרן הטכנולוגית VENTURES, ד"ר יעל בנבנישתי, מנכ"לית קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, נטלי מאירי, מנכ"לית 8200 אימפקט, טל כתרן, מנטור ומרצה בינלאומי בעולם היזמות, פרופסור דן ג'וסטו, מנהל מערך הגריאטריה תל השומר והדיירים במגדלי הים התיכון.רפי אבירם, לינקדין

במקום הראשון זכה הסטרטאפ Meditemi, הרובוט שמחליף מטפל, של היזמים הישראלים: רפי אבירם, (בתמונה משמאל) מנכ"ל הסטרטאפ ודן שקרק, (בתמונה למעלה ולמטה), מנהל פיתוח, שיטוסו לתחרות הבינלאומית בלונדון Longevity Leaders World Congress  באפריל 2020, ואולי יזכו בסטארטאפ המבטיח של השנה.

ד"ר יעל בנבנישתי: "בעשור האחרון נראה, שתחום הפתרונות הטכנולוגיים לבני הגיל השלישי תופס תאוצה בכל העולם, כאשר מדובר בתעשייה ענפה ומובילה, שרואה את הפוטנציאל העסקי והערכי בפיתוח מענים מבוססי טכנולוגיה לאתגרי הזדקנות האוכלוסייה.  הקרן שלנו, ששמה לה למטרה לקדם ולשפר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ארגנה ולקחה חסות על התחרות כדי להכיר לעולם את הטכנולוגיות הישראליות, ולמצב את ישראל כמעצמת הייטק ככלל, ומובילה בפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי בפרט. אנו שואפים לקיים תחרויות נוספות גם בשנים הבאות, כדי לקדם יזמים ישראליים בעולם".

בתמונה העליונה: יעל בנבנישתי ודן שקרק
בתמונה התחתונה מימין: יאיר סרוסי, דן גוסטו, דן שקרק, מוטי קירשנבאום, יעל בנבנישתי, נטלי מאיר וטל כתרן.
קרדיט צילום תמונות עליונה ותחתונה: אודי גורן

תחרות 2020 צילום יחצ אודי גורן



 
 
Bookmark and Share