Telecom News - יוסי טל מונה למנהל מעבדת החדשנות לסייבר סקיורטי של הבנק הגלובלי סיטי

יוסי טל מונה למנהל מעבדת החדשנות לסייבר סקיורטי של הבנק הגלובלי סיטי

דף הבית >> מינויים >> יוסי טל מונה למנהל מעבדת החדשנות לסייבר סקיורטי של הבנק הגלובלי סיטי
יוסי טל מונה למנהל מעבדת החדשנות העולמית לסייבר סקיורטי של הבנק הגלובלי סיטי
מאת: מערכת Telecom News, 27.1.20, 11:50יוסי טל צילום יחצ רונית אורן
 
יוסף (יוסי) טל מונה לתפקיד מנהל מעבדת החדשנות העולמית בתחום הסייבר סקיורטי של הבנק הגלובלי סיטי. תפקידי המעבדה הם פיתוח אסטרטגיה ומציאת פתרונות שונים ובניית אקוסיסטם של חדשנות ושיתופי פעולה עם מיטב מרכזי הפיתוח בארץ ובעולם אל מול הסטארטאפים והחברות השונות בתחום הסייבר סקיורטי. זאת, כדי לענות על צרכי ההגנה הייחודיים והמורכבים של תעשיית הבנקאות.
 
לפני הצטרפותו לסיטי, יוסי טל הקים וניהל את הסניף הים תיכוני של אינטרנט סקיורטי סיסטמס (ISS) לפני שנרכשה ע"י יבמ בשנת 2006. בעת הקמת היחידה העסקית יבמ סקיורטי ב-2012, הוא מונה למנהל הפיתוח עסקי של אירופה בתחום פתרונות לתעשיות מגוונות כגון יצרני רכב ומוסדות פיננסים.

ב- 2013 הוא עבר לנהל את עסקיה של יבמ בצפון אמריקה בתחומי תשתיות אבטחת מידע, ומודיעין סייבר ה-X-Force. ב-2015 הוא נבחר להוביל את אותה פעילות ברמה הגלובלית. לאחרונה התמקד והתמחה ב-Machine Learning ואוטומציה ואורקסטרציה בתחום הסייבר סקיורטי.
 
ניל קורני, מנכ"ל סיטי ישראל: "הצטרפותו של יוסי לסיטי, לאור הידע, הקשרים והניסיון הרב, שהוא מביא עימו לתפקיד, תעזור לנו לחזק את מעמדה של ישראל בעיני סיטי העולמית, כמרכז סייבר משמעותי ולהרחיב את פעילותינו כאן".

צילום תמונה עליונה: רונית אורן

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share