Telecom News - ראם מורד מונה למנהל פיתוח עסקי גלובלי בתחום MDR במרכז סייבר של BDO

ראם מורד מונה למנהל פיתוח עסקי גלובלי בתחום MDR במרכז סייבר של BDO

דף הבית >> מינויים >> ראם מורד מונה למנהל פיתוח עסקי גלובלי בתחום MDR במרכז סייבר של BDO
ראם מורד מונה למנהל פיתוח עסקי גלובלי בתחום ה- MDRבמרכז הגנת הסייבר של BDO
מאת: מערכת Telecom News, 4.10.20, 14:05ראם מורד יחצ חסיד
 
ראם מורד מונה  למנהל גלובלי בתחום הפיתוח העסקי והמכירות של שירותי ה-MDR  (שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים) במרכז הגנת הסייבר של BDO.
 
במסגרת תפקידו הוא יעסוק בניהול מכירות ופיתוח עסקי לשירותי ה-MDR, ניהול שותפים לצד ניהול ערוצי ותהליכי מכירה בשווקים המקומיים והגלובליים.
 
ראם הוא בעל ניסיון של 20 שנה בניהול פיתוח עסקי ושותפים ושירותים בתחום מערכות המידע ואבטחת מידע, ובעל ניסיון בעבודה עם חברות בינלאומיות ואינטגרציה בקידום שיתופי פעולה, פיתוח עסקי ומכירות בתחום.
 
לפני הצטרפותו לפירמה, שימש ראם כמנהל שותפים עסקיים בחברת FireEye Inc., מנהל שירותי מומחים בחברת סימנטק ומנכ"ל חברת אדאקום אבטחת סייבר.

אופיר זילביגר, שותף ומנהל מרכז הגנת הסייבר של BDO: "הצטרפות ראם לצוות הבכיר במרכז הגנת הסייבר מביאה תרומה מהותית ליכולת המרכז לגדול ברחבי העולם ולתת שירות מתקדם ללקוחות כמו גם להתפתח לשווקים חדשים. הוא מביא עמו ניסיון בניהול שותפים ולקוחות גדולים בעולם של שירותים מנוהלים ובעבודה עם היצרנים הגדולים בתחום הסייבר".

BDO היא פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי גלובלית הפרוסה ב-162 מדינות עם 1,590 משרדים. מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים, ביניהם אנליסטים, חוקרי סייבר, מומחים להתמודדות עם משברי סייבר, מומחי תקיפה, יועצי פרטיות מידע ועוד. המרכז הישראלי מוביל את מרכז הניטור והתגובה הגלובלי של BDO המופעל ומפותח בישראל.

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share