Telecom News - "לעוף על יזמות" בעסקים ובתעשייה לבני נוער חוזרת

"לעוף על יזמות" בעסקים ובתעשייה לבני נוער חוזרת

דף הבית >> בקהילה >> תרומה לקהילה >> "לעוף על יזמות" בעסקים ובתעשייה לבני נוער חוזרת
"לעוף על יזמות" בעסקים ובתעשייה לבני נוער חוזרת
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.22, 15:59STARTUP FREE

התכנית מאפשרת לצעירים מכל רחבי הארץ, היכרות עם עולמות התוכן של יזמות ועסקים, מעניקה כלים מקצועיים וליווי הנדרשים ללמידה ועשייה משמעותית וחשיפה לתעשייה הישראלית ולאפשרויות הטמונות בה עבורם. נפתח רישום למוסדות חינוך פורמלי ובלתי פורמלי ורשויות מקומיות.

"לעוף על יזמות', תכנית קורסי היזמות מטעם מינהל כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, שפותחה ומופעלת על ידי מכון יעדים, חוזרת לפעול, כבר החודש.
התוכנית תפעל ברשויות המקומיות בכל רחבי הארץ, כדי לחשוף את בנות ובני הנוער לעולם היזמות, החדשנות והתעשייה המקומית

בתכנית, שהופעלה בשנים האחרונות, השתתפו אלפי בני נוער מעשרות ישובים במגזרים היהודי והערבי.

התכנית מאפשרת למשתתפים הצצה אל עולם היזמות בתעשייה, חשיפה לתהליכים החשובים והמרכזיים, שבפיתוח רעיון והפיכתו למיזם, היכרות עם מודלים וקבלת כלים מקצועיים ומיומנויות רלוונטיות להבנת השוק ופיתוח יוזמה בהלימה לצרכים

הקורסים מונחים ע"י מדריכים מקצועיים ממכון יעדים ומנטורים מהתעשייה, שמסייעים בהצמחת יוזמות משמעותיות.

בסיום התכנית יציגו המשתתפים את היוזמות שלהם בפיצ'ים ויתחרו בתחרות ארצית על "היוזמה המנצחת", שתוכרז באירוע ארצי. לבוגרי התוכנית תוענק תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה והתעשייה.

בין המיזמים הזוכים בשנה שעברה

במקום הראשון - תלמידי הריאלי בחיפה עם המיזםJESI , מערכת המיועדת להתקנה ברכב להגנה וסיוע לנוסעים בזמן תאונת דרכים, המערכת תדע לזהות את רגע התאונה ואת כלי הרכב המעורבים בעזרת חיישנים ולהזמין אמבולנס ומשטרה ועוד.

במקום השני -  תלמידי בית הספר טמרה, עם המיזםTURBOAT , שייתן מענה למטענים הנעים על מדרגות  באמצעות עגלה חדשנית ברמה טכנולוגית העולה במדרגות עם סחורה ומתקפלת אוטומטית 

במקום השלישי - תלמידי הישיבה התיכונית אלון מורה, עם המיזם "שקית ירוקה" – פיתוח חדשני של שקית ירוקה בעלת ספוג מיוחד למניעת טפטופים וריחות ולשמירה על סביבה ירוקה.
 
הקורסים יתקיימו עד השבוע המתחיל ב-12.6.22.

ההרשמה מיועדת לרשויות מקומיות ומסגרות בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

פרטים נוספים וטפסי רישום - כאן.
 
            

 



 
 
Bookmark and Share