Telecom News - 5 הסיבות המעכבות חברות מביצוע גיוס עובדים בינ"ל ו-5 היתרונות של גיוס כזה

5 הסיבות המעכבות חברות מביצוע גיוס עובדים בינ"ל ו-5 היתרונות של גיוס כזה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> 5 הסיבות המעכבות חברות מביצוע גיוס עובדים בינ"ל ו-5 היתרונות של גיוס כזה
5 הסיבות המעכבות חברות מביצוע גיוס עובדים בינ"ל ו-5 היתרונות של גיוס כזה
מאת: ניק אדמס, 22.9.22, 14:46ניק אדמס
 
למה אתם לא מגייסים עובדים באופן גלובלי ב-2022? הדבר הראשון שחברות צריכות לעשות הוא להפיג כמה מהתפיסות השגויות והפחדים סביב גיוס בינלאומי של עובדים.
 
מציאת תהליך הכישרונות השתנה באופן דרמטי במהלך השנתיים האחרונות. עם עבודה מרחוק הצוברת פופולריות, חברות כבר לא רואות בכך יתרון, אלא הכרח - פתיחת תחום חדש של אפשרויות גיוס עובדים. עכשיו, כשהגבולות כבר אינם חסומים להבטחת הכישרונות הטובים ביותר, למה לא לגייס באופן גלובלי?
 
כן, זה יכול להיות מפחיד לנווט במים בינלאומיים, ויש הרבה דרישות ותקנות להתמודד איתן. עם זאת, ישנם גם פתרונות רבים, שנועדו להפוך את התהליך לקל וחלק יותר. הדבר הראשון שחברות צריכות לעשות הוא להפיג כמה מהתפיסות השגויות והפחדים סביב גיוס בינלאומי.
 
להלן 5 ההבנות הנפוצות ביותר שמעכבות חברות ומונעות מהן להרחיב את אופקי הגיוס שלהן.
 
1. "אי אפשר להעסיק במדינה אחרת בלי להקים ישות מקומית".
רבים מאמינים, שאי אפשר לבנות צוות בינלאומי בלעדי הקמת ישות משפטית במדינת היעד. בעוד שחברות מסוימות יכולות לעשות זאת בקלות, רבות אחרות מוצאות, שהתהליך מורכב ביותר בשל דרישות ההון המרובות הכרוכות בכך - וחוסר המומחיות בחוקי העבודה המקומיים, מסים, ציות וניהול סיכונים הופך לתהליך שלוקח זמן. שיכול לקחת עד שנה או יותר.
 
החדשות הטובות הן, שחברות יכולות לגייס את הכישרונות הטובים ביותר, ללא קשר למיקום, בעזרת מעסיק מקומי. למעסיק רשום יש גופים שהוקמו ומשמשים כמעסיק החוקי מטעם החברה. יתרה מכך, עם פלטפורמת תעסוקה גלובלית, ניתן להפוך תהליכים לאוטומטיים כמו יצירת חוזים, הגדרת שכר והטמעה - לזרז משימות מסובכות שאחרת היו לוקחות חודשים.
 
 
2. "זה יקר מדי".
העסקת עובדים בינלאומיים יכולה להשפיע על התקציב, אבל אי גיוס עובדים בחו"ל יכול גם לעלות לחברה הרבה כסף. כניסה לשווקים גלובליים הייתה בעבר סיוט לוגיסטי, שהרחיק חברות מהרעיון להרחיב את האופקים שלהן. כל העלויות הכרוכות בבניית צוות בינלאומי הן הוצאה, שחלק מהחברות פשוט לא יכולות לעמוד בהן ללא עזרתו של בעל ברית אסטרטגי.
 
כיום, פלטפורמת תעסוקה גלובלית מציעה פתרון חסכוני להעסיק עובדים בחו"ל. לא רק שניתן לקצץ בעלויות הגיוס ע"י הימנעות מהקמת ישות - שלא לדבר על הנטל של טיפול בענייני מס, עניינים משפטיים ומשאבי אנוש - אלא שהגדלת הצוות גלובלית פירושה הוספת ערך מוסף לכוח העבודה: מגוון.
 
צוותים גלובליים מגוונים מרוויחים יותר כסף. ע"י העסקה בינלאומית, ניתן לפצות על כל עלויות הקשורות לצמיחה גלובלית.
 
3. "זה מסוכן מדי".
טעויות ציות מהוות תמיד סיכון פוטנציאלי בעת העסקת עובדים בינלאומיים. לחברות רבות אין מומחיות וניסיון בכל הנוגע לניווט בחוקי העבודה המקומיים, מסים, חוזים ועד סיווג עובדים. הדבר חושף חברות לסנקציות ועונשים על אי עמידה בדרישות ובתקנות העסקה בארץ.
 
עם זאת, ניתן להפחית סיכונים בעזרת פלטפורמת תעסוקה גלובלית, שתתמודד עם כל המורכבות המשפטית ותנהל סיכונים פוטנציאליים. מומחי משאבי אנוש ומשפטים יוודאו, שאתם עומדים בדרישות המלאות בכל פעם שתחליטו להגדיל את החברה.
 
4. "קשה להתגבר על מחסומי תקשורת".
בעבר, התקשורת עם אנשים במדינות אחרות הייתה מסובכת, יקרה ובלתי אישית - מה שהפך את זה לבלתי נתפס להעסיק עובדים בינלאומיים. היום, עם כל שיתופי הפעולה והטכנולוגיה הקיימים, תקשורת למרחקים ארוכים קלה מתמיד. משאבים כמו שיחות וידאו מפגישים צוותים, ללא קשר למיקום. כך, שהתקשורת מרגישה אישית ומיידית יותר. עם זאת, חשוב לא רק לאבטח את הכלים הנכונים. תקשורת יעילה ואסטרטגית עבור צוותים מפוזרים היא המפתח.
 
ע"י בחירת פלטפורמת תעסוקה גלובלית מבוססת ומנוסה, עסקים יכולים לפרק מחסומים ע"י הנגשת טכנולוגיה, פישוט הקישורים בין צוותים גלובליים וייעול התקשורת להגברת הפרודוקטיביות והביצועים.
 
5. "הבדלי תרבות מפרידים צוותים".
הבדלי תרבות משפיעים על צוותים גלובליים, אך חברות שתלמדנה לגשר עליהם תגלנה, שההבדלים הללו מעשירים ומוסיפים ערך לעסק שלהן. זה דורש מודעות ורגישות, אבל זה בר השגה. גם רתימת הפוטנציאל של ההבדלים הללו מחייבת יכולת תרבותית, שהיא גורם מכריע להבנה, תקשורת וניהול צוותים רב-תרבותיים.
 
ברגע שחברות תתגברנה על התפיסות השגויות הללו, הן תבנה זאת. גיוס עובדים בינלאומי מאפשר:
 
1. פיצוי על מחסור בכישרונות מקומיים
לפי מחקר של קורן פרי, המחסור בכישרונות עולמיים עלול לגרום לגירעון של יותר מ- 85 מיליון עובדים עד 2030. אבל, במציאות, יש כישרון בכל מקום. היתרון הגדול ביותר של גיוס עובדים בינלאומי הוא, שאתה כבר לא מוגבל ע"י מאגר הכישרונות המקומי שלך ויכול להעסיק עובדים רק על סמך כישרון - בכל מקום בעולם.
 
2. כניסה לשווקים חדשים
גיוס כישרונות בינלאומיים נותן לחברות את ההזדמנות לגשת לשווקים חדשים ולהציג את השירות או המוצר שלהם לקהל חדש. צמיחה לשוק חדש תוך שימוש בכשרונות מקומיים באזור זה מעניקה לחברות תובנות חשובות. מומחיות ומערך מיומנויות במדינה הם המפתח להבנת כל תרבות עסקית ייחודית וצרכי הצרכנים.
 
3. פרודוקטיביות מוגברת
ע"י העסקת כוח אדם בינלאומי והכלת אזורי זמן שונים, אתה מקים משרד שפועל 24/7. זה עוזר לך להגדיל את התפוקה ולהטמיע אמינות בקרב לקוחות ו/או צרכנים. זה גם מפחית עיכובים או בעיות שירות הנגרמים מחוסר זמינות.
 
4. שיפור של מותג המעסיק
לחברות בינלאומיות יש מוניטין טוב יותר. אלה שמעסיקים עובדים מעבר לגבולותיהם ויש להם צוות בינלאומי חזק ופרואקטיבי, נתפסים לעתים קרובות כקלים יותר לעבודה, אמפתיים יותר ואחראים חברתית יותר. זה משפר את מותג המעסיקים שלהם, מה שעוזר להם למשוך ולשמר את הכישרונות העולמיים הטובים ביותר.
 
5. העשרת תרבות מקום העבודה
כוח עבודה בינלאומי מסייע בבניית כוח אדם עשיר ומספק יותר גיוון תרבותי במקום העבודה לכל העובדים. שיתוף נקודות מבט ורעיונות גלובליים שונים מועיל לצוותים ומוביל למורל עובדים טוב יותר, כמו גם למוניטין חיובי, שבתורו יכול לחזק את מאמצי רכישת הכישרונות שלך.
 
גיוס עובדים בינלאומיים לא חייב להיות תהליך מורכב. פלטפורמת תעסוקה גלובלית מבוססת בינה מלאכותית יכולה לעזור להעסיק, להצטרף ולנהל צוות בינלאומי בזמן שההנהלה מתמקדת בחיזוק המותג.
 
מאת: ניק אדמס, ספטמבר 2022.
VP EMEA בחברת Globalization Partners

גיוס בינלאומי



 
 
Bookmark and Share