Telecom News - סקר: אבטחת IT בראש סדר העדיפויות לעבודה היברידית פרודוקטיבית

סקר: אבטחת IT בראש סדר העדיפויות לעבודה היברידית פרודוקטיבית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> BYOD >> סקר: אבטחת IT בראש סדר העדיפויות לעבודה היברידית פרודוקטיבית
סקר: אבטחת IT בראש סדר העדיפויות לעבודה היברידית פרודוקטיבית
מאת: מערכת Telecom News, 26.10.22, 10:29דיינבוק יחצ
 
המחקר לרגל חודש אבטחת הסייבר האירופי )אוקטובר) סקר 1,202 מקבלי החלטות בתחום ה-IT בחברות קטנות ובינוניות (SMBs) ומראה, שכמחצית מהחברות רואות באבטחה את היבט ה-IT המאתגר ביותר לניהול, וציוד העובדים בלפטופים חדשים הוא גם עדיפות השקעה פופולרית.
 
מחקר, שהוזמן ע"י Dynabook ונערך בשיתוף עם Unlimited ,Walnut סקר 1,202 מקבלי החלטות בתחום ה IT- בחברות קטנות ובינוניות (SMBs) ברחבי אירופה, תחת הכותרת 'המדריך למעבר לעבודה היברידית קבועה' מראה, שחברות קטנות ובינוניות רבות באירופה עדיין נאבקות להתגבר על האתגרים של עבודה היברידית: שני שליש (67%) עדיין לא ביצעו אופטימיזציה של פתרונות ה-IT שלהן באופן מלא עבור צורך זה.
 
ניב יוסיפון, סמנכ"ל הסחר ומנהל הפעילות של חברת מפעיל, נציגת DYNABOOK בישראל: "דרישות חדשות הביאו לכך, שחברות קטנות ובינוניות מתמודדות עם אתגרי IT מורכבים יותר מאי פעם במונחים של אמינות, אבטחה ופרודוקטיביות. אחד החסרונות הגדולים של המעבר לעבודה היברידית הוא הגידול המהיר במתקפות סייבר. אבטחת רשת ומכשיר לא מספקת הייתה תוצאה צפויה של המירוץ הנואש להישאר פעילים בתקופות הסגר הראשונות, כאשר העדיפות היחידה הייתה לעשות עסקים".
 
לכן, אין זה מפתיע ש-3 תחומי העדיפות המובילים להשקעות IT ב-12 החודשים הבאים כוללים:
תשתית אבטחת סייבר (46%),
פתרונות מבוססי ענן (46%),
תמיכה/סיוע IT מרחוק (44%).
 
ציוד העובדים במכשירים ניידים חדשים, דוגמת לפטופים, הוא גם עדיפות השקעה פופולרית (40%). עבור חברות קטנות ובינוניות, המעבר ממסגרת משרדית מסורתית למודל עבודה היברידי הציג אתגרים תפעוליים רבים, כאשר צמצום זמן ההשבתה של IT התגלה כאתגר מוביל עבור קצת יותר ממחצית (51%) מהמשיבים.

אבטחה נותרה בראש סדר העדיפויות של הארגונים הקטנים והבינוניים, שכן עסקים מתמודדים עם נוף איומי סייבר המתפתח כל הזמן. המחקר מצא, ש-45% מהחברות הקטנות והבינוניות ראו באבטחה את המרכיב המאתגר ביותר ב-IT  לניהול במהלך התקופה שאחרי הקורונה. נתון זה מתחלק בין אבטחת רשת (24%) ואבטחת מכשירים (21%), מה שמדגיש את הצורך, שאבטחה תעמוד בבסיס כל מרכיב בתשתית ה-IT, מליבת הרשת ועד לחומרה שבידי העובדים.

המחקר גם חושף את הערך הגבוה של מכשירים ניידים, במיוחד מחשבים ניידים. 64% אחוזים ממנהלי IT SMB מאמינים, שהחלטות רכישה של מחשבים ניידים חשובות יותר היום מאשר לפני הקורונה, מה שלא מפתיע בהתחשב בתפקידה המרכזי יותר ויותר של החומרה בתוך מערכת האקולוגית של העבודה ההיברידית.
 
 



 
 
Bookmark and Share