Telecom News - קיימות (Sustainability) במרכזי המחשוב בשת"פ חדשני שנולד בגרמניה

קיימות (Sustainability) במרכזי המחשוב בשת"פ חדשני שנולד בגרמניה

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> קיימות (Sustainability) במרכזי המחשוב בשת"פ חדשני שנולד בגרמניה
קיימות (Sustainability) במרכזי המחשוב בשת"פ חדשני שנולד בגרמניה
מאת: מערכתTelecom News , 3.12.22, 17:18דאטה סנטר

על רקע משבר האנרגיה העולמי החמור, שמרכזו באירופה, הכריזו חברות הענק שניידר אלקטריק ו-Terra Cloud מתאגיד Wortmann הגרמני, על שת"פ הדוק, שנועד לקדם קיימות (Sustainability) ו-Net Zero במרכזי מחשוב (Data Centers) והשיקו דאטה סנטר ראשון בגרמניה המבוסס על עקרונות הקיימות, מתוך מטרה לשכפל את ההצלחה הזו לכל העולם.

עיקרי ההכרזה הדרמטית בעולמות ה-Data Centers:
* ספקית מובילה בגרמניה בתחום שירותי ענן ב-Data Center בשם Terra Cloud הכריזה על שת"פ מקיף עם ענקית יצרנית הציוד והפתרונות לעולמות המחשוב והדאטה-סנטר, שניידר אלקטריק, לצורך יישום מהיר של התחייבויות Net Zero, שהפכו לחלק מהרגולציה העולמית בכלל ובגרמניה בפרט, עם אסטרטגיית יישום חדשה בדאטה סנטרס.
* כדי ליישם במהירות את השאיפות המובילות הללו, הותקנו מערכות EcoStruxure של שניידר אלקטריק לדאטה-סנטר, ובמרכזם מערכת חדשנית בשם Galaxy VL, שהיא UPS מבוסס Litium-Ion, מערכות אוורור חדישות, ושפע של מערכות תומכות וחכמות.
* המטרה בדאטה סנטר של הדור הבא, שכבר כאן: להגיע ל-100% של אנרגיות נקיות וירוקות, בעיקר התבססות על רוח וסולרי, כמקורות אנרגיה לדאטה סנטר ובניית מערכות קירור מבוססו Liquid חדשני.

היישום הראשון של הפתרון הושק בחודש החולף בגרמניה, כתוצאה מהשת"פ בין Terra Cloud לשניידר אלקטרדאטה סנטר 2יק, עם יישום מערכות אנרגיה חדשות בכל רחבי הדאטה סנטר, עם העברת כל מקורות האנרגיה לאנרגיות ירוקות, ועם תחילת הטמעת מערכות קירור חדשניות מבוססות נוזלים.

הדאטה סנטר הראשון בן 5 מגה וואט, שהוא חלק מתאגיד Wortman הגרמני הענק, ממוקם בעיירה Hullhorst בצפון גרמניה.

הדאטה סנטר הזה מתמחה במתן שירותי ענן לאלפי לקוחות ברמת ה-SMB בצפון אירופה וכמובן לארגונים בינוניים (SME) וגדולים. השירותים המבוקשים ביותר ע"י לקוחות הקצה של שירותי הענן הללו הם: SaaS, IaaS, אחסון, גיבוי ו-DR. 

השימוש באנרגיות ירוקות ובעקרונות הקיימות, מאפשר להוזיל את העלויות של שירותי הענן ללקוחות הקצה בכ-20% עד 30%, מול פתרונות הוותיקים. היעילות, הנצילות והחיסכון באנרגיה, מובילים ליכולות חדשות עבור הלקוחות בתוספת בחיסכון בהוצאות.

Terra Cloud היא הראשונה באירופה ליישם את הפתרונות של שניידר אלקטריק דוגמת Galaxyגלקסי VL UPS, שמוביל -99% יעילות אנרגטית. כ"כ, פותחה שיטה לשימוש במערכות מחשוב ותיקות, כולל המעבדים והלוחות למטרות חדשות. כך, שציוד מחשוב אינו נזרק בסיום האחריות שלו, אלא עובר חידוש ושינוי תפקוד, וכך ניתן להגיע לעד 3 מחזורי חיים מלאים לציוד מחשוב, שגם תהליך זה הוא חיסכון גדול בהוצאות.

ההכרזה המלאה - כאן

מחקר של חברת המחקר 451 עבור שניידר אלקטריק בנושא הקיימות - כאן.

מחקר של חברת המחקר פורסטר עבור שניידר אלקטריק בנושא אסטרטגית שירותי ענן בעידן הקיימות - כאן

 
מערכת השליטה
מערכת הקרור



 
 
Bookmark and Share