Telecom News - פורסם דו"ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני ל-2023

פורסם דו"ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני ל-2023

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אפליקציות >> פורסם דו"ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני ל-2023
פורסם דו"ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני ל-2023
מאת: מערכת Telecom News, 28.2.23, 17:54דואר אלקטרוני

הדו"ח חושף נתונים סטטיסטיים על מחזור החיים של בסיסי נתונים של דוא"ל ומגמות נתונים, שנאספו לאחר אימות של יותר מ-6 מיליארד כתובות דוא"ל. הממצאים חשובים למשווקים המשתמשים בשירותי דוא"ל ולחברות המסתמכות על דוא"ל לתקשורת חיונית.
 
ZeroBounce פרסמה את The Email List Decay Report   - דו"ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני ל-2023,  בו היא חושפת את הנתונים הסטטיסטיים המעודכנים ביותר על מחזור החיים של בסיסי נתונים של דואר אלקטרוני. בדו"ח, החברה חולקת מגמות נתונים שאספה לאחר אימות של יותר מ-6 מיליארד כתובות דואר אלקטרוני. כדי ליצור את הדו"ח, החברה ניתחה נתונים שהיא עיבדה בין ינואר לדצמבר 2022. הבדיקה הוחלה על חברות בכל הגדלים ובתעשיות שונות.

הממצאים מאירי עיניים עבור משווקים המשתמשים בשירותי דואר אלקטרוני ולחברות המסתמכות על דואר אלקטרוני לתקשורת חיונית.

לפי הדו"ח, חלה בכל שנה הרעה באיכות של 22.71% לפחות בכל רשימת כתובות דואר אלקטרוני ממוצעת. לפי הנתונים, שעיבדה חברת האימות והמסירה של הדואר האלקטרוני, כתובות לא חוקיות היוו את רוב הכתובות הלא שמישות, ובשיעור של 20.19%. כ"כ התגלה, שכתובות לכידה כללית, כתובות חד פעמיות, כאלו המשמשות לרעה, מלכודות ספאם וכתובות לדואר רעיל הן נפוצות מאוד. בס"ה, רק 57.21% מכל הודעות הדואר האלקטרוני אומתו כתקפות ובטוחות לשימוש בידי החברה.

The Email List Decay Report ל-2023 חושף בנוסף את הסבירות, שמשתמשים יאייתו לא נכון את כתובות הדואר האלקטרוני שלהם בעת מילוי טופס הרשמה או רישום אלקטרוני. בתוך שנה אחת בלבד, החברה זיהתה יותר מ-10 מיליון שגיאות הקלדה באמצעות ממשק API לאימות דואר אלקטרוני בזמן אמת.

ליביו טאנסה (Liviu Tanase), מייסד ומנכ"ל ZeroBounce: "כל בסיס נתונים יכול לרכוש כתובות דואר אלקטרוני באיכות ירודה, שגורמות לפגיעה ברמת היכולת לשליחת דואר אלקטרוני יעיל. ההגעה לתיבת הדואר הנכנס הופכת קשה יותר ויותר, ולכן חובה להשתמש בבסיס נתוני דואר אלקטרוני בריא.

דו"ח זה מצייר תמונה ברורה של ההידרדרות המהירה באיכות בסיסי הנתונים של דואר אלקטרוני. החדשות הטובות הן שמשווקים באמצעות דואר אלקטרוני יכולים להישאר מעודכנים לגבי רשימת הכתובות שלהם. כך, שהם יכולים להיות בתיבת הדואר הנכנס ולהגדיל את ההכנסה".

בריאן מיניק, מנהל התפעול הראשי של ZeroBounce: "השתחררות מנתונים לא שימושיים מעלה את איכות התגובה של רשימת דואר אלקטרוני. כך, שיש סבירות גבוהה יותר להמרה. בעוד שחברות רבות כל כך מתמקדות בכמות, אלו ששמות לב לאיכות הנתונים יראו חיזוק בהחזר על ההשקעה בדואר אלקטרוני".

דואר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share