Telecom News - קבוצת הייפר גלובל וחברת קנוניקל חתמו על הסכם שיתוף פעולה

קבוצת הייפר גלובל וחברת קנוניקל חתמו על הסכם שיתוף פעולה

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> קבוצת הייפר גלובל וחברת קנוניקל חתמו על הסכם שיתוף פעולה
קבוצת הייפר גלובל וחברת קנוניקל חתמו על הסכם שיתוף פעולה
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.23, 18:12שת"פ

במסגרת השת"פ תציע הייפר גלובל ללקוחותיה את שירותי ומוצרי חברת קנוניקל, יצרנית מערכת ההפעלה Ubuntu Linux.

הייפר גלובל, שמספקת פתרונות מחשוב גלובליים לחברות טכנולוגיה המפתחות מוצרים, נסחרת בבורסה בתל-אביב ופועלת בישראל, באירופה ובצפון אמריקה, (מלווה ומיישמת את תהליך הפיכת הרעיון של הלקוח למוצר מוחשי משלב התכנון ועד להגעה לשוק בזמן), וחברת קנוניקל יצרנית מערכת ההפעלה Ubuntu Linux וספקית של מגוון מוצרי קוד פתוח ושירותי תמיכה, הטמעה והדרכה עבורם, הכריזו על שיתוף פעולה.

במסגרת הסכם השותפות, הייפר גלובל תוכל לספק ללקוחותיה בארץ ובעולם, מינוי לשירות תיקוני אבטחה, שירותי סיוע ושירות תמיכה לזמן ארוך (Long-term support), להפצת Ubuntu Linux ולמוצרים מתקדמים של חברת קנוניקל המוטמעים במערכות המיוצרות בחברת הייפר גלובל.

בין המוצרים ניתן למנות  מוצרי תשתית לענן פרטי, רכיבי וירטואליזציה, מערכות לניהול מרכזי וגרסאות נתמכות של Kubernetes. לקוחות, שמבססים את המוצר על פלטפורמת Kubernetes, יוכלו לקבל כעת מערכות Kubernetes נתמכות, בטוחות וקלות להטמעה.

מינוי Ubuntu Pro יאפשר ללקוחותיה של הייפר גלובל, לקבל עדכוני אבטחה ותיקונים למערכת ההפעלה וליישומים נפוצים, תמיכת מומחים וגישה למאגר המידע של קנוניקל. הפצת Ubuntu, שמפותחת ע"י קנוניקל, נחשבת היום ל-Linux Distribution הנפוץ ביותר לשרתים, לציוד IoT, מערכות פיתוח ומחשוב ענן, ומאפשר שימוש בעשרות אלפי חבילות תוכנה מבוססות קוד הפתוח.שחף שרגר יחצ צילום ענת קזולה

שחף שרגר, (בתמונה משמאל, צילום: ענת קזולה), מנכ"ל הייפר גלובל: "אנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה עם חברת קנוניקל המפתחת את ה-Linux Distribution הנפוץ ביותר בקרב לקוחותינו וזוכה לשימוש נרחב במיוחד בעולמות ה-AI, המחשוב ההנדסי והתעשייתי. בתקופה האחרונה נוכחנו לראות, שלקוחות רבים שואפים להתבסס על מערכת ההפעלה Linux וטכנולוגיות קוד פתוח.

אנו מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו ושיתוף הפעולה עם קנוניקל מהווה חלק מהחתירה המתמדת שלנו לחדשנות ומתן ערך גבוה עבור ללקוחותינו. הניסיון העשיר והידע המקצועי, שצברנו במאות פרויקטים, שליווינו במגוון ענפי התעשייה, מאפשרים לנו להגדיל את יכולת הסיוע והתמיכה עבור התשתית הטכנולוגית של המוצרים של לקוחותינו באמצעות השירותים והמוצרים המתקדמים של חברת קנוניקל".
  
 
 
 



 
 
Bookmark and Share