מוקד שירות הלקוחות במשרד התחבורה מופעל ללא מכרז

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מוקד שירות הלקוחות במשרד התחבורה מופעל ללא מכרז
משרד התחבורה מפעיל את מוקד שירות הלקוחות שלו ע"י בזק אונליין ללא מכרז. הסאגה הזו תגיע בקרוב לפתרון בעקבות פנייתנו. 
Call Center
מאת: אבי וייס
16.02.13, 18:45
 
את היקף הפטורים ממכרזים ו"המכרזים התפורים" אנו מכסים באופן שוטף. אחת התופעות המרגיזות הללו התגלתה במשרד התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים. 

לכן, פניתי ושאלתי את משרד התחבורה: "
על פי הידוע לי, מוקד שרות הלקוחות 8787* של משרד התחבורה, מופעל מזה שנים ע"י בזק אונליין, ללא מכרז. האם יש בכוונתכם להוציא מכרז בנדון, או שניתן \ קיים פטור ממכרז לבזק אונליין?".

תגובת משרד התחבורה: "מוקד כל סנטר (8787*) מופעל כיום על ידי חברת אגד, באמצעות חברת בזק אונליין. נציין כי משרד התחבורה נערך בימים אלה להפעלת המוקד בהתקשרות ישירה. מכרז להפעלת המוקד צפוי להתפרסם במהלך השנה".

תקוותנו שכל משרדי הממשלה, הרשויות למיניהן והחברות הממשלתיות והציבוריות ינהגו בדרך זו ויפרסמו מכרז כהלכתו בכל תחום של שירות הניתן ע"י גוף עסקי במדינת ישראל, על פי חוק המכרזים ותקנותיו. 
 
 
 
 
Bookmark and Share