Telecom News - יבמ חושפת סל מוצרים ושירותים מקיף לעולם המובייל

יבמ חושפת סל מוצרים ושירותים מקיף לעולם המובייל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> יבמ חושפת סל מוצרים ושירותים מקיף לעולם המובייל
יבמ חושפת סל מוצרים ושירותים מקיף לעולם המובייל. חלק משמעותי בפיתוחי ערכת ה-  MobileFirst  מגיע ממעבדת התוכנה של יבמ בישראל.
יבמ
מאת: חיים חביב
22.02.13, 08:10
 
יבמ השיקה סל מוצרים מקיף המשלב טכנולוגיות קריטיות בתחום היישומים הניידים, שירותים, מומחיות וסביבה תומכת של שותפים עסקיים ואוניברסיטאות - MobileFirst.

סל המוצרים משלב פתרונות חדשים בתחומי אבטחת משתמשים ויישומים ניידים, ניתוח אנליטי, תוכנה לפיתוח יישומים, שירותים מבוססי ענן מחשוב ושירותי ייעוץ המלווים את מכלול שלבי הפיתוח והיישום של אסטרטגיה ומערך המובייל הארגוני.

יבמ צפויה להכפיל השנה את השקעותיה בתחום המובייל. בהמשך להשקעה מוקדמת, מציגה החברה סל פתרונות ניידים המשלב יישומים ופלטפורמות נתונים יחד עם ניהול נייד, אבטחה וכלים אנליטיים. סל השירותים המעודכן של יבמ בתחום הזה מלווה את שלבי הגדרת האסטרטגיה, התכנון, פיתוח היישומים ופריסתם. במקביל, מעמידה יבמ לשירות שותפיה העסקיים, מפתחים ואקדמיה, מגוון כלים ומשאבים, המאפשרים להם לסייע באימוץ תפיסת המובייל בקנה מידה רחב.

ביבמ מאמינים, כי השינוי שהתחולל לפני עשור ויותר עם אימוץ האינטרנט וה- Web ככלי עסקי מרכזי  עומד להגיע עתה אל עולם המובייל. ד"ר דניאל ילין, המוביל העולמי של הפיתוח למובייל ביבמ ומנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל: "לא מדובר רק בטכנולוגיה. כשם שהאינטרנט שינה לפני כ-15 שנה את עולם העסקים בספקו שירות עצמי 7X24 ואפשרות לקנייה מקוונת, כך יישנו טכנולוגיות המובייל את פניהן של תעשיות שלמות דוגמת הבנקאות, הבריאות והמסחר. יבמ מסייעת ללקוחות בתעשיות אלו לשנות את הדרך בה הם פועלים עם העובדים שלהם, עם השותפים העסקיים ועם לקוחותיהם. למעבדת התוכנה שלנו בישראל תפקיד מפתח בפיתוח רבות מטכנולוגיות המובייל שיבמ מציגה כיום לשוק". 

רשימת הכלים המעודכנת של יבמ כוללת הרחבת יכולות בסביבת כלי וורקלייט, פישוט הליכי פריסת יישומים ניידים והתקשרות והזדהות חד-פעמית בכניסה למספר גדול של יישומים. סביבת האבטחה MobileFirst Security מיועדת לספק מענה לריבוי הסיכונים הגוברים במקביל להרחבת השימוש במכשירים ניידים.

אין מדובר רק בהגנה על המידע האישי של משתמש הקצה: עצם השימוש במכשירים ניידים לצורך גישה אל הרשת הארגונית, יוצר איום חדש גם על המידע העסקי של החברה עצמה. סוגיות אבטחה עומדות בראש סדר היום של ארגונים המאמצים טכנולוגיות ניידות ויבמ מציעה עתה כלי תוכנה וחבילות שירותים המסייעות בצמצום סיכונים אלה. 

כלי הניהול של MobileFirst מטפלים במכלול תהליכי השליטה והבקרה של נקודות קצה, במסגרת פתרון אחד ועל גבי קונסולת שליטה בודדת ונוחה לשימוש. מערכת השליטה מטפלת במכלול ציודים: מחשבים שולחניים, שרתים ומחשבים ניידים ומכשירי קצה ניידים בכל סביבת הפעלה. רשימת השיפורים בכלים האלה כוללת תמיכה בתקני אבטחה משופרים - דרישה קריטית להפעלת יישומים ניידים בסביבת מחשוב ממשלתית או בתעשיות הכפופות לרגולציה קפדנית.

הכלים האנליטיים החדשים מבית יבמ, MobileFirst Analytics, תוכננו למנף את המידע החבוי ביותר מחמישה פטא-בייט של מידע חדש הנוצרים על ידי מנויים ניידים ולהציג  באופן ברור את דפוסי השימוש, ההעדפות והבעיות עימן מתמודדים המשתמשים. הכלים החדשים של יבמ מאפשרים להציג תמונה ויזואלית מקיפה של התנהלות משתמשים ניידים, על מנת להבין טוב יותר היכן נדרשים שיפורים ביישומים וברשת, ולהבטיח חוויית לקוח מושלמת במגוון סביבות ניידות.

קצב האימוץ הגובר של טכנולוגיות מובייל בעסקים ובארגונים מחייב הבנה לעומק של אופי השינוי הארגוני הנגזר מהכניסה לעולם החדש. יבמ מציעה שירותי תכנון אסטרטגיה, סדנאות לפיתוח יישומים והגדרת ארכיטקטורה, שירותי יישום והקמת מערכות מובייל.

סקר שנערך לאחרונה על ידי יבמ, מעלה, כי רק אחד מכל עשרה ארגונים נהנה כיום ממאגר הכישורים וכוח האדם הנדרשים על מנת ליישם טכנולוגיות מתקדמות דוגמת שילוב עולם המובייל בעבודה הארגונית השוטפת. על מנת לגשר מעל פער היכולות הזה, תשתף יבמ פעולה עם AT&T שתציע ממשקי תכנות יישומים (APIs) בסביבת הענן, הניתנים לשילוב עם כלי וורקלייט של יבמ - שיאפשרו בנייה והקמה מהירה של מערכות המשלבות זיהוי דיבור ותשלום מהיר.

יבמ מרחיבה גם את שיתוף הפעולה עם קהילת יצרני התוכנה העצמאיים, ומציעה להם שימוש בכלי הפיתוח ותשתיות היישומים שלה בפתרונות שהם מפתחים. במקביל, מציעה יבמ מענקים לגופים אקדמיים שיפתחו תוכניות לימודים בתחום, ומעמידה את כלי וורקלייט לשימוש חינם בכיתות לימוד ובעבודה מקוונת של סטודנטים ומרצים כאחד.

 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share