Telecom News - דו"ח "מגמות בסלולר" של אלוט תקשורת מציג פילוח חדשני של הלקוחות

דו"ח "מגמות בסלולר" של אלוט תקשורת מציג פילוח חדשני של הלקוחות

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> דו"ח "מגמות בסלולר" של אלוט תקשורת מציג פילוח חדשני של הלקוחות

דו"ח "מגמות בסלולר" של אלוט תקשורת מציג פילוח חדשני של הלקוחות שמייצג את סגנון החיים הדיגיטלי

הדו"ח מצביע על הפרופילים העיקריים באורח החיים הדיגיטלי ומאפשר למפעילות תקשורת לשפר את חווית השימוש ולהתאים את הצעות השירות לסגמנטים השונים

אלוט תקשורת, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה כי דו"ח פברואר 2013, "Allot MobileTrends Report" שלה, מראה איך יכולות מפעילות התקשורת לנתח את תעבורת השימוש בשירותי DATA כדי לפלח את המנויים למספר סוגים בהתאם למאפייני אורח החיים הדיגיטלי שלהם: הפעילות ONLINE, דפוסי השימוש היומי, התכנים שהם צורכים, וההשפעה הכוללת של פעילותם על הרשת. המידע הסטטיסטי בדו"ח נמסר על ידי מפעילים סלולריים שונים בעולם, תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת של המנויים.

הדו"ח מבליט את הערך הגלום בהבנת אורח החיים הדיגיטלי של המנוי מנקודת מבטן של מפעילות התקשורת. באמצעות ניתוח תעבורת השימושים ברשת וניתוח סטטיסטי של דפוסי התעבורה וההתנהגות ONLINE של המנויים, זיהתה אלוט תקשורת חמישה טיפוסים מובהקים של אורח החיים הדיגיטלי. מחפש המידע Info Seeker, "זולל" המידעInfo Guzzler , המעורה החברתיSocial Monitor , המחובר החברתי Social Mingler וה"משפיען" הדיגיטליThe Digital Mover & Shaker .

פילוח טיפוסי אורח החיים הדיגיטלי - ממצאים עיקריים:

  • מחפש המידע (The Info Seeker) - מייצג  32% מהמנויים הנוהגים לגלוש לחיפוש מידע מסוגים שונים והנתח העיקרי של פעילותם נעשה בשעות הערב.
  • "זולל" המידע (The Info Guzzler) - מייצג  5% מהמנויים הצורכים תוכן בעיקר בשעות היום תוך התמקדות בהורדות באמצעות יישומי P2P ואחרים.
  • המעורה החברתי (The Social Monitor) - מייצג 14% מהמנויים הצורכים תכנים בעיקר באמצע היום תוך התמקדות ברשתות חברתיות, וידאו ו-VoIP.
  • המחובר החברתי (The Social Mingler) -  מייצג 15% מהמנויים העושים שימוש בסוגים רבים של יישומים, כגון רשתות חברתיות, וידאו וגלישה - בעיקר באמצע היום ובשעות הערב.
  • המשפיען הדיגיטלי (The Digital Mover & Shaker) - מייצג 34% מהמנויים המשלבים צריכת מידע אישי עם פעילות חברתית ברשת ומחוברים לרשת "מסביב לשעון".

הדו"ח כולל גם רשימה של היישומים המובילים שבהם עושה שימוש כל אחד מהטיפוסים האלה, בכללם פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, ביטורנט, סקייפ וגלישה רגילה. בנוסף, הדו"ח מנתח את הזמנים, במהלך היום, שבהם המנויים צורכים תכנים ביישומים אלה.

לדוח המלא לחודש פברואר 2013, כולל תרשימים גרפיים: Allot MobileTrends Report

Bookmark and Share