Telecom News - פס רחב - צרפת מצמצמת פערים

פס רחב - צרפת מצמצמת פערים

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> פס רחב - צרפת מצמצמת פערים
פס רחב - צרפת מצמצמת פערים: תשקיע תקציב עתק בתכנית עשור לפיתוח רשתות אולטרה פס רחב.
נשיא צרפת פראנס הולנד
מאת: חיים חביב
26.02.13, 10:15
 
צרפת תשקיע תקציב עתק בתכנית עשור לפיתוח רשתות אולטרה פס רחב.

שבוע לאחר שהאיחוד האירופי קיצץ באופן חד במימון רשת פס רחב ביבשת (Connecting Europe Facility), העביר נשיא צרפת (בתמונה) החלטה דרמטית על תקצוב תוכנית עשור לאומית לפריסת רשת אולטרה פס רחב ברחבי צרפת.

פראנס הולנד, נשיא צרפת, היתווה תוכנית המזניקה את צרפת לקדמת הבמה בהשקעה בהיקף של 20 מיליארד אירו (כ- 27 מיליארד דולרים), שתתפרס על פני תקופה של עשור, להתקנת רשתות פס רחב, לרבות סיבים עד הבית (FTTH) וסיבים, עד קרבת הבניין (FTTC).

הנשיא ציין בעת הצגת התוכנית, כי רשתות פס רחב מהירות תעצמנה את כושר התחרות של התעשייה הצרפתית ואת איכות השירותים הציבוריים, והוסיף "זו הזדמנות לשמר ולפתח את כושר התעסוקה".

המימון לתוכנית יועמד ב-3 שלבים בני 6 מיליארד אירו כ"א, כאשר המפעילים הצרפתיים יהיו אחראים לשלב הראשון. בעלות השלב השני יישאו המפעילים והממשל המקומי.

הצרפתים מצפים לכיסוי מחצית המדינה ברשתות פס רחב מהירות עד 2017.

מועצת הכבלים האירופית (FTTH Council Europe) קידמה את המהלך בברכה והביעה תקווה, שמדינות אירופיות נוספות תלכנה בעקבות צרפת.

 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share