Telecom News - ג'ון ברייס מציגה לראשונה בישראל קורס ניהול רשתות עם התמחות בסביבת מובייל

ג'ון ברייס מציגה לראשונה בישראל קורס ניהול רשתות עם התמחות בסביבת מובייל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> ג'ון ברייס מציגה לראשונה בישראל קורס ניהול רשתות עם התמחות בסביבת מובייל
ג'ון ברייס מכללת הי-טק מציגה לראשונה בישראל קורס ניהול רשתות עם התמחות בסביבת מובייל
מאת: Telecom News, 28/02/13, 21:30
מכללת הי-טק

ג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מציגה לראשונה בישראל את קורס ההכשרה המקיף והמתקדם ביותר לתואר מנהל רשתות מוסמך MCSA 2012 , הכולל התמחות בניהול תשתיות מובייל.

הקורס שפותח בהתאם לדרישות תעשיית ה- IT בישראל, מוצע לקהל הרחב  לאור הצורך העולה וגדל של חברות וארגונים לנהל את תשתיות המובייל שלהם כחלק מניהול התשתיות הכולל של הארגון.

במסגרת הקורס ילמדו המשתתפים לתכנן, להטמיע ולנהל תשתית Mobile בארגונים, תוך הקפדה על היבטי אבטחה. נושאים אלה יילמדו בנוסף לנושאי ניהול הרשתות, שיכללו גם לימוד והתנסות בסביבת Windows Server 2012, שהינה מערכת ההפעלה המתקדמת והמאובטחת ביותר עבור שרתי מיקרסופט. קורס ההכשרה ישלב בנוסף פרויקט מעשי, שבו יתנסו המשתתפים באופן עצמאי בהקמת תשתית מחשוב, אשר תאפשר להם לתרגל באופן מעשי את הנלמד בקורס לצד התמודדות עם פרויקטים ותקלות בעולם תשתיות המחשוב.
 
המסלול המיוחד שמוצע לראשונה על ידי ג'ון ברייס מכללת הי-טק מכין את המשתתפים ל – 6 הסמכות רשמיות של מיקרוסופט וכן להסמכת CCNA -Cisco Certified Network Associate של חברת סיסקו.
 
ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק , אומר כי "אנחנו ממשיכים להוביל את השוק בחדשנות ובהוספת תכנים חדשים שבאים לתת מענה לצרכי השוק וזאת הסיבה שהוספנו מודול חדש של ניהול תשתיות המובייל - אחד מהנושאים החמים ביותר כיום בתחום ניהול תשתיות המחשוב בארגון. מעבר לכך למסלול יש יתרונות בולטים נוספים, שבאים לידי ביטוי במודולים לניהול תשתיות המבוססות על מערכות ההפעלה החדשות מבית מיקרוסופטWindows 8  ו-Windows Server 2012, שהכרחיים להשתלבות עתידית בשוק העבודה."

רונן גבאי,  CTOתשתיות בג'ון ברייס מכללת הי-טק מוסיף ואומר כי "הקורס מכין את התלמידים לבחינות ההסמכה של מיקרוסופט להשגת שני תארי MCSA, כאשר כל תואר מבוסס על סביבת מערכת הפעלה שונה. בעידן שבו ארגונים מתמודדים עם התקני מובייל רבים של העובדים, החל ממחשב נייד דרך טאבלט ועד הטלפון החכם. הידע שירכשו בוגרי הקורס בשתי הסביבות יהווה יתרון משמעותי ויאפשר להם להשתלב ביתר קלות בשוק העבודה."
 
המסלול, בהיקף של 488 שעות, ייפתח אחת לחודש  ומיועד לבעלי ידע טכני בסיסי בתחום המחשבים המעוניינים לרכוש מקצוע מתקדם בניהול רשתות תקשורת.
Bookmark and Share