Telecom News - סרגון הישראלית מציגה תפישה חדשה לתקשורת אלחוטית בברצלונה

סרגון הישראלית מציגה תפישה חדשה לתקשורת אלחוטית בברצלונה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> סרגון הישראלית מציגה תפישה חדשה לתקשורת אלחוטית בברצלונה
סרגון רשתות חשפה לראשונה את הפתרון החדש FibeAir IP-20C וזכתה להתעניינות גבוהה. המוצר מאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים.
סרגון
מאת: חיים חביב
28.02.13, 21:50
 
סרגון הישראלית מציגה תפישה חדשה לתקשורת אלחוטית בברצלונה. היא חשפה לראשונה את הפתרון החדש FibeAir IP-20C וזכתה להתעניינות גבוהה. המוצר מאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים.
 
סרגון נטוורקס, המתמחה בפתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי), הציגה בתערוכת MWC 2013, לראשונה בפעולה, את פתרונות הרדיו - FibeAir IP-20C עליהם הכריזה לפני כחודשיים.

המוצר החדש מאפשר למפעילי רשתות סלולריות מהדור הרביעי תכנון רשת יעיל לטווח ארוך. FibeAir IP-20C פועל כרדיו-מיקרוגל יחיד המאפשר תעבורת נתונים בקצבים מהירים (בדומה למקובל בסיבים אופטיים) בקופסה בודדת וקומפקטית. יעילות זו מתאפשרת הודות לטכנולוגיית הליבה הכפולה של סרגון. הטכנולוגיה מציבה רף חדש לניצול יעיל של תדרים וקיבולת של 2 ג'יגה-ביטים בערוץ תדר בודד – קיבולת הגדולה כדי פי ארבע בהשוואה למוצרים מתחרים.

המוצר שפותח על בסיס שבבי המודם והרדיו פורצי הדרך של סרגון, הינו הקפיצה הבאה בתפישת ה- Holistic HetNet Hauling (3H) של סרגון, המגדיר מחדש קישוריות אלחוטית ברשתות הטרוגניות. הפתרון נבחן בימים אלה אצל לקוחות נבחרים ויוצע לכלל הלקוחות החל ברבעון הראשון של 2013.

בחברת סרגון מדווחים על התעניינות גבוהה של מפעילים בפתרון החדש במהלך התערוכה. "לאחר הצגת הפתרון בפעולה, נציגים רבים של מפעילות אמרו לנו כי הם מעוניינים לבחון לעומק את הפתרון החדש של סרגון כיוון שהוא מציב רף חדש למערכות רדיו מיקרוגל ומהווה אלטרנטיבה אמיתית, יעילה ומשתלמת בהשוואה לפתרונות המבוססים על סיב אופטי".

סרגון, המשרתת כיום מספר גדל והולך של חברות תקשורת, מציגה פרדיגמה חדשה ומוצריה נועדו לענות על תרחישי backhaul ו- fronthaulמתקדמים לדור החדש של רשתות הטרוגניות (HetNet).

עירא פלטי (בתמונה), נשיא ומנכ"ל סרגון: "סרגון שוב משנה את חוקי המשחק ומציבה רף גבוה בתעשייה עם עוד מוצר מהפכני. אנחנו ממשיכים כל הזמן לאתגר את חסמי הטכנולוגיה על מנת לאפשר ללקוחותינו להעביר גיגה-ביטים של מידע על גבי רשתות התקשורת האלחוטיות שלהם. בעזרת השבבים שאנו מפתחים בעצמנו, אנחנו ממשיכים לחדש ומביאים פעם אחר פעם את המוצרים הטובים ביותר לכל שוק ולכל מבנה רשת".
בתמונה: הדוכן של סרגון בברצלונה:

Ceragon
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share