Telecom News - גולן טלקום: אורוגוואי מצטרפת למהפכה

גולן טלקום: אורוגוואי מצטרפת למהפכה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> גולן טלקום: אורוגוואי מצטרפת למהפכה
גם אורוגוואי מצטרפת למהפכה של גולן טלקום. מתווספת ליעדים הבינלאומיים הכלולים במסגרת "חבילת גולן טלקום" ללא הגבלה. גולן טלקום ממשיכה להוביל (לטענתה) במגוון היעדים- שעומד כרגע על 54 מדינות
מאת: Telecom News, 03/03/13, 18:00
גולן טלקום

במסגרת פעילותה של גולן טלקום להרחבת היעדים הבינלאומיים הכלולים ב"חבילת גולן טלקום" ללא הגבלה, כעת גם אורוגוואי מצטרפת לרשימת היעדים, הגדולה ביותר בשוק, שמספרם עומד כעת על 54. ההצטרפות לשירות היא אוטומטית לבעלי "חבילת גולן טלקום" ללא הגבלה ואינה כרוכה בהרשמה מיוחדת. גולן טלקום ממשיכה לפעול במרץ על מנת לצרף יעדים נוספים ומגוונים וכן לספק כלים ושירותים שונים לטובת לקוחותיה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה החברה כי מבצע 49 ₪ לחודש לחצי שנה למתניידים חדשים יימשך עד ה- 24.3.2013. התנאים המלאים מופיעים באתר גולן טלקום.

רשימת המדינות המעודכנת: אורוגוואי, רוסיה, ניו זילנד, ארצות הברית, קנדה, סין, דרום אפריקה, ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, צ'ילה, קרואטיה, דרום קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, יפן, קזחסטן, דרום קוריאה, לטביה, ליטא, מלזיה, פקיסטן, פורטו ריקו, רומניה,  סן מרינו, סלובקיה, סלובניה, תאילנד, וונצואלה, מלטה, נורבגיה, אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שוודיה, בריטניה, אירלנד, לוקסמבורג, שוויץ, טורקיה, סינגפור, הונג קונג, טייוואן, הוואי וותיקן.


בנוסף, גולן טלקום מובילה בגיוס לקוחות גם בפברואר 2013.מנתוני הגיוס בשוק הסלולר לחודש פברואר 2013 עולה כי גולן טלקום רשמה את הגיוס נטו הגבוה ביותר בשוק - 9,880 מתניידים. פרטנר איבדה רק 2,883 מנויים בזכות 012 מובייל, פלאפון - 11,260 מנויים, וסלקום - 10,865 מנויים. מתחרתה הוט מובייל רשמה גיוס נטו של 8,208 לקוחות חדשים, אך אצלה היקפי הנטישה גדולים בהרבה, והם עומדים על 17,551 לעומת גיוס של 25,759 חדשים (חלק מהנטישות מקורו במירס). 

 
Bookmark and Share