Telecom News - מודול הלייזר החלקי הלא צורב ResurFX ייחשף על ידי לומניס

מודול הלייזר החלקי הלא צורב ResurFX ייחשף על ידי לומניס

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מודול הלייזר החלקי הלא צורב ResurFX ייחשף על ידי לומניס
מודול הלייזר החלקי הלא צורב ResurFX(TM) ייחשף על ידי לומניס בכנס השנתי של האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה/
מאת: Telecom News, 04/03/13, 08:00
לומניס

לומניס מרחיבה את השימוש במכשיר תקן האיכות M22 בטווח רחב יותר של הפרעות עור נפוצות כולל צלקות אקנה, צלקות מניתוחים וסימני מתיחה. החברה תארח סימפוזיון השכלה וסמינר על בניית פרקטיקה בכנס, בהפגינה מחויבות לחדשנות ולדאגה למטופלים
 
בכנס השנתי ה-71 של האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה (AAD), המודול ResurFX יושק למכירות בינלאומיות על ידי לומניס מיוקנעם, המפתחת והיצרנית הגדולה ביותר בעולם של לייזרים רפואיים מתקדמים ליישומי אסתטיקה, ניתוחים ועיניים. ResurFX הוא מודול זול למכשיר M22™, הפלטפורמה מרובת היישומים ומרובת הטכנולוגיות של החברה.

אנרגיית הסיב לייזר 1565nm מסופקת באמצעות סורק CoolScan שהוגשה לגביו בקשה לפטנט כדי לבצע סריקה לא רציפה כדי למקסם את המועילות ואת התוצאות הניתנות לשחזור. המודול מרחיב את היכולת של תקן האיכות M22 של לומניס לבצע בנייה מחדש ללא צריבה של העור ולטפל בכמה מבעיות העור האסתטיות הנפוצות ביותר כולל אקנה וצלקות מניתוחים, שינוי צבע העור, קמטים סביב העיניים וסימני מתיחה. למרות שהמודול ResurFX לא קיבל עדיין את אישור ה-FDA, רופאים מחוץ לארה"ב יכולים לראות אותו מוצג יחד עם היצע הלייזרים הרפואיים הרחב של  לומניס לעיצוב הגוף,  הסרת קעקועים, הסרת שיער, שיפור צלקות והצערת העור באמצעות IPL בביתן #2035 במהלך הכנס של AAD, שמתקיים בין 1-5 במרס במיאמי ביץ'.

"המודול החדש ResurFX עבור M22 הוא טכנולוגיית לייזר סיב חלקי לא צורבת אמיתית. הוא משתמש באלגוריתם ייחודי כדי להפעיל מיקרו אלומות של אנרגיית לייזר 1565nmבתבנית לא רציפה כדי להגדיל את הנוחות של המטופל ולמזער נזקים תרמיים לא ספציפיים באמצעות שימוש בטכנולוגיית "הסריקה הקרה" שפיתחה לומניס. עם יותר מ-600 צירופים של פרמטרים, ResurFX נותן לי את הגמישה הרבה ביותר האפשרית לטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים", אמר הרופא ד"ר מיטשל פ. גולדמן, החוקר הראשי של ResurFX, פרופסור קליני מתנדב לדרמטולוגיה, האוניברסיטה של קליפורניה, סן דייגו ומנהל רפואי, Dermatology/Cosmetic Laser Associates of La Jolla, Inc..

"לומניס המציאה, פיתחה ושיכללה טכנולוגיית IPL (פעימות אור בעוצמה גבוהה) מתוך מחשבה גם על הרופאים וגם על המטופלים, ואנו מחויבים להישאר בחזית החדשנות כדי שנוכל לגבש את 45 שנות המורשת שלנו כשותף המועדף במכשירים רפואיים" אמר רוי רמתי, סגן נשיא ומנהל כללי של היחידה העסקית האסטרטגית אסתטיקה בלומניס. "אנחנו עובדים עם רשת רחבה של רופאים מובילים ברחבי העולם כדי לפתח פתרונות מעשיים שיעזרו ללקוחותינו לתת מענה לצרכים האמיתיים של המטופלים שלהם. M22 הוא הפלטפורמה מרובת היישומים ומרובת הטכנולוגיה היחידה המשלבת שלוש טכנולוגיות קנייניות איתנות ומציעה יותר מארבעים התוויות לשימוש בפלטפורמה אחת: פעימות אור בעוצמה גבוהה עם Optimal Pulse Technology, Multi-spot Nd:YAG ועכשיו ResurFX והתוצאה היא תחנת עבודה אסתטית שלמה".


לומניס גם ארחה סימפוזיון קליני שכותרתו "הגיוון מגדיל את תוצאות המטופלים והפרקטיקה" ב-2 במרס בשעה 19:00 במלון Hilton Bentley South Beach, 101 Ocean Drive, מיאמי ביץ'. התוכן התמקד באופן שבו פרקטיקות דרמטולוגיות יכולות לעבור שינוי באמצעות UltraPulse  SCAAR FX , ResurFX עם המודול M22, QX Max ו-VaserShape . המושב כלל מצגות ודיונים בפאנלים עם הרופאים ד"ר מיטש גולדמן, ד"ר מארק טיילור, ד"ר ג'יל ווייבל וד"ר מייקל גולד. כדי לחגוג 45 שנות שותפות בין החברה וקהילת הרופאים והמכירה של יותר מ-80,000 לייזרים רפואיים, לומניס גם ארחה חגיגות בביתן שלה בשעה האחרונה של תוכנית התערוכה ב-2 וב-3 במרץ 2013.
Bookmark and Share