Telecom News - RSA מתגברת שכבת הגנת הסייבר

RSA מתגברת שכבת הגנת הסייבר

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> RSA מתגברת שכבת הגנת הסייבר
RSA מתגברת שכבת הגנת הסייבר
מאת: מערכת Telecom news, 05/03/13, 22:00הגנת סייבר

השיקה שירות חדש המסייע לארגונים לייעל את הגנתם.
 
RSA, חטיבת האבטחה של EMC, הכריזה על השקת ה- Security Operations (SOC) Center, שירות חדש המסייע לעסקים להגיב במהירות וביעילות גבוהה להתקפות סייבר, להפחית את זמני החשיפה לאיומים ולפתח יכולות חיזוי והגנה מתקדמות.
 
התפתחות תשתיות ה-IT לצד התעצמות איומי הסייבר, המונעים על ידי ניידות יתר, מחשוב ענן וקישוריות גבוהה בין מרכזי נתונים, יצרה מצב בו הארגונים נאבקים עם כלים, תהליכים ומיומנויות שתוכננו להגן על מערכת שאינה קיימת. שירותי ה- NextGen SOCמספקים גישה למאגר רחב של מומחי אבטחת מידע שבידם לספק מענה לדרישות האבטחה הייחודיות של כל ארגון. הפתרון מסייע בהקמת תשתית ארגונית המאפשרת זיהוי וטיפול באיומים, הפועלת בגישה גמישה, שיטתית וניתנת לשחזור. 
 
פתרון ה- NextGen SOCמאפשר לארגונים לאמץ שיטת אבטחה מונעת, המבוססת על חיזוי ומודיעין במקום על תגובה לאחר האירוע. כך, מתאפשר לאנליסטים ולמפעילי מערכות אבטחה לקבל החלטות בזמן אמת ולמזער את השפעת מתקפות על הארגון. RSA מסייעת לפשט את המידע המודיעיני עבור צוותי האבטחה על ידי התמקדות בתחומים טכניים ותפעוליים מרכזיים, בהם: איסוף וניתוח מידע מודיעיני על איומים; מציאת התאמות מבין התכנים המודיעיניים שהצטברו בארגון; פריסה של פתרונות טכנולוגיים המספקים יכולות ניתוח מתקדמות; ניתוח של תהליכי ונהלי אבטחה ואוטומציה של תהליכי עבודה.

RSA
Bookmark and Share