Telecom News - מדליית זהב לקומטאץ' בפרסי המצוינות הגלובליים לשנת 2013

מדליית זהב לקומטאץ' בפרסי המצוינות הגלובליים לשנת 2013

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מדליית זהב לקומטאץ' בפרסי המצוינות הגלובליים לשנת 2013
מדליית זהב לקומטאץ' בפרסי המצוינות הגלובליים לשנת 2013
מאת: מערכת Telecom News, 06/03/13, 22:40קומטאץ'
 
קומטאץ' הודיעה כי Info Security Products Guide, מדריך המחקר והייעוץ המוביל בתחום אבטחת המידע, העניק לטכנולוגיית GlobalView™ של קומטאץ' לסינון כתובות את מדליית הזהב כזוכה בפרס המצוינות הגלובלי לפתרונות הטובים ביותר למדיה חברתית, סינון אתרים ואבטחת תוכן.

קומטאץ' זכתה גם במדליית הכסף בקטגורית הפתרון הטוב ביותר לאבטחת וניהול דוא"ל וכן במדליית ארד כחברת האבטחה הטובה ביותר של השנה, בעלת הפתרונות הטובים ביותר נגד תוכנות זדוניות, דואר זבל (spam) ווירוסים ובקטגוריית הטכנולוגיה הטובה ביותר של המחר.

הפרסים היוקרתיים מוענקים כהכרה ביצרני טכנולוגיית מידע המספקים מוצרים מתקדמים ופורצי דרך המסייעים להעלות את הרף בכל תחומי האבטחה והטכנולוגיות. הזוכים קיבלו את הפרסים בארוחת ערב חגיגית שערך Info Security Products Guide בסן פרנסיסקו, ארה"ב.

טכנולוגיית GlobalView של קומטאץ' לסינון אתרים עושה שימוש בתשתית ענן ייחודית המספקת כיסוי ייחודי וללא מתחרים בהיקפו של האינטרנט. הפתרון מתאים את התגובות באופן מקומי וספציפי לצורכי לקוחות הקצה, להבדיל מגישת "מידה אחידה" של פתרונות מסורתיים. בהציעו את כיסוי האינטרנט הרחב ביותר ואת הסיווג המדויק ביותר, הפתרון מסוגל ליצור אינדקס של מאות מיליוני אתרים ב-64 קטגוריות, לרבות קטגוריות בעלות רמת גרנולריות גבוהה של סביבות Web 2.0 דינמיות.

"כפתרון שעליו סומכים רבים מהארגונים וספקי השירותים הגדולים בעולם, טכנולוגיית האיתור של קומטאץ', המבוססת על שירות הענן, הוכיחה את עצמה שוב ושוב כמספקת אבטחה ללא מתחרים," אמר שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ'. "קומטאץ' גאה לקבל את ההוקרה הגבוהה ביותר של Info Security Product Guide בקטגוריות המדיה החברתית, סינון אתרים ואבטחת תוכן. בנוסף למחויבות שלנו לספק את האבטחה הטובה ביותר בזמן אמת, אנו מתמקדים גם בביצוע כל מטלות אבטחת המידע באופן היעיל והאפקטיבי ביותר שניתן".

אודות פרסי  Info Security Products Guide
ה- Info Security Products Guide פורס את חסותו על כינוסים ותערוכות ברחבי העולם וממלא תפקיד חיוני ביידוע המשתמשים לגבי הבחירות העומדות לרשותם לגבי הגנת משאביהם הדיגיטליים. המדריך נכתב במיוחד לאנשים שמקפידים להיות מיודעים לגבי איומי האבטחה וצעדי המנע שהם יכולים לנקוט. ארגונים מוצאים במדריך מידע אודות הטכנולוגיה של המחר, תרחישים אפשריים, אנשים וקטגוריות המעצבים את אבטחת המידע ומחקרי שוק המסייעים בקבלת החלטות האבטחה המתאימות ביותר. פרסי ה-Info Security Products Guide מכירים ומוקירים מצוינות בכל התחומים של אבטחת המידע. למידע נוסף, בקרו כאן. 
 
Bookmark and Share