Telecom News - מבצע חדש של הלו-015 ליוצאים לחו"ל עם סים זר ומספר ישראלי

מבצע חדש של הלו-015 ליוצאים לחו"ל עם סים זר ומספר ישראלי

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מבצע חדש של הלו-015 ליוצאים לחו"ל עם סים זר ומספר ישראלי
ראשונים לדווח: חברת הלו-015 (בהנהלה חדשה, פרי שותפות בין רמי לוי וחברת NGN - משה מאיר), מציגה את הסים הבינלאומי הזול ביותר (לדבריה) בישראל.
מאת: אבי וייס, 07/03/13, 23:00
הלו-015

משה מאיר מציין, שבשונה מהסימים הזרים המתחרים הנמכרים בישראל, שבהם המשתמש מכניס את הסים הזר למכשיר הסלולר ומקבל מספר זר, שצריך לדווח עליו לכל מי שהוא נמצא איתו בקשר (שכן איש לא מכיר את המספר הזר האקראי שקיבל), הרי בסים החדש ניתן לצרף את המספר הישראלי הרגיל של בעל המכשיר לסים. כך, היוצא לחו"ל יכול להמשיך ולקבל שיחות מכל מי שמכיר את המספר הישראלי שלו, בלי צורך לבצע "הסטת שיחות", שעולה ביוקר. 

הסים החדש מושק בשת"פ בין הלו-015 לחברת טסים (Tasim). השיחות היוצאות ממכשיר הסלולר ברוב ארצות העולם עולות רק 22 סנט לדקת שיחה ועלות השיחות הנכנסות כאשר מתקשרים למספר הישראלי הוא רק 4 סנט לדקה (זול מכל המחירונים של עלות קבלת שיחות נכנסת, כולל ב- Call Back בגולן טלקום \ הוט מובייל, שלא לדבר על מחירי השיחות הנכנסות, בכל "מבצעי" חברות הסלולר האחרות). 

בנוסף, באירוע  הקול סנטר 2013 שנערך אתמול (06/03) הציגה הלו-015 מערכת של שיחות עסקיות זולות יוצאות לחו"ל, כאשר בעת החיוג לחו"ל מקבל השיחה בחו"ל רואה על צג השיחה מספר נכנס מקומי ולא מספר ישראלי. המטרה: להגביר את הסיכויים למענה בחו"ל ולהסתיר (במקרים שנדרש) את הזהות הישראלית, דהיינו: שהשיחה יצאה מישראל. החלפת המספר היוצא נעשית אוטומטית ושקופה למחייג, לפי היעד המחויג. 

יוצאים עם סלולר לחו"ל
Bookmark and Share