Telecom News - חיוג במספר מקומי בחו"ל מבלי להחליף את הסים

חיוג במספר מקומי בחו"ל מבלי להחליף את הסים

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> חיוג במספר מקומי בחו"ל מבלי להחליף את הסים
חברה חדשה ששוכנת בבליז (מרכז אמריקה) בשם VIR2SIM מציעה למחזיקי האייפון והאנדרואיד מספרים מקומיים וירטואליים, לחיוג מקומי בתעריפים זולים ב- 20 מדינות בעולם.
מאת: אבי וייס, 10/03/13, 00:15
סימים
חברת VIR2SIM שמשרדיה רשומים במדינת בליז (מרכז אמריקה) מציעה את "הצעת החלום האולטימטיבי" לכל מי שנוסע ברחבי העולם עם הסמארטפון שלו (גרסאות קיימות כרגע לאייפון ולאנדרואיד, שהם רוב הסמארטפונים שיש בשוק העולמי כמו גם בישראל).

הצעתה טובה יותר (ככל המסתמן כרגע) מההצעה החדשה של הלו-015 שחשפנו כאן.  

חברת VIR2SIM מציעה שיטה חדשה ומאוד נוחה למשתמשים: להישאר עם ה- Sim הקיים במכשיר הסלולר שלהם, לטעון תוכנה (בחינם) אותה ניתן להוריד מאתר החברה, או מהחנויות של אפל וגוגל, ולבחור במספרים ורטואליים מקומיים ב- 20 מדינות בעולם כולל ישראל כדלקמן: אוסטרליה, אוסטריה, בולגריה, קנדה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פיליפינים, לטביה, ליטא, נורווגיה, פולין, רומניה, רוסיה, שבדיה, בריטניה, אוקראינה, ארה"ב, מספר בינלאומי אחיד (883) וישראל. מדינות נוספות תתווספנה לרשימה זו בקרוב.

המספרים הווירטואליים ניתנים גם כן בחינם. העלויות לשיחה יוצאת או נכנסת ברוב המדינות נעות סביב ה- 4 עד 9 יורו-סנט (בין 20 עד 40 אג') לדקה. הלקוח בשיטה החדשה רוכש באתר החברה חבילות של דקות החל מ- 10 יורו (9.99 יורו ליתר דיוק) ועד 200 יורו (199.99 יורו).

הלקוח שולט בעצמו במספרים הווירטואליים שיש לו על הסים. בכל מדינה בה הוא נמצא השיחות היוצאות והנכנסות נעשות במספר מקומי, כך שהן נעשות בתעריף הזול ביותר האפשרי. במדינות שלא ברשימה, משתמשים במספר הבינלאומי (קידומת 883). אם הלקוח לא השתמש בחבילה שלו בחודש מסוים, הוא מחויב בעלות של 2.99 יורו לחודש עבור תחזוקת המספרים הווירטואליים שהוריד מהאתר. 
 
סים בינלאומי
Bookmark and Share