Telecom News - בריטניה מתגברת פריסת רשת פס רחב אולטרה מהירה

בריטניה מתגברת פריסת רשת פס רחב אולטרה מהירה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בריטניה מתגברת פריסת רשת פס רחב אולטרה מהירה
בריטניה מתגברת פריסת רשת פס רחב אולטרה מהירה
BT
מאת: חיים חביב
10.03.13, 19:00
 
חברת הבזק הבריטית BT מגייסת 1000 עובדים בנוסף על- 1500 משרות שכבר אוישו בשנה החולפת. ראש הממשלה הבריטי מברך על המיזם.

קבוצת הטלקום הבריטית BT הודיעה בסוף השבוע על גיוס 1000 עובדי הנדסה נוספים לקידום פרויקט הדגל של החברה – פריסת רשת פס רחב  סיב אופטית מהירה בתקציב של 2.5 מיליארד ליש"ט (כ- 13.76 מיליארד ₪).

מבין המשרות החדשות שיאוישו בחטיבת ה- Openreach, כ- 400 יהיו על תקן של חניכות וכ- 200 יישמרו ליוצאי צבא. המגויסים החדשים יועסקו בפריסת סיבים אופטיים לבתי הלקוחות. כוח האדם החדש מצטרף ל- 1500 עובדים שגויסו למיזם במהלך השנה החולפת. בסיום הגיוס ימנה צוות הפרויקט למעלה מ- 6000 עובדים.
הרשת החדשה צפויה לספק כיסוי ל- 2/3 מבתי האב בבריטניה עד תום 2014. לפי נתוני המפעיל הבריטי, מדובר ברשת הסיבים האופטיים הגדולה בבריטניה, בעלת כיסוי של 13 מיליון חצרים וקצב התרחבות של של 100 בתי אב ועסקים מידי שבוע.

איאן לוינגסטון (בתמונה), יו"ר BT: "אנו משוכנעים שניתן לספק גישה בסיב אופטי ל- 90% מבתי האב והעסקים בבריטניה ולהפוך את בריטניה למובילה גלובלית".

דייויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה קידם בברכה את ההודעה, והצהיר: "בשיתוף עם המגזר העסקי מקדמת הממשלה את שירותי הפס הרחב בבריטניה בקצב של 100 אלף בתים ועסקים מידי שבוע להם היא מעמידה רשת סופר מהירה".

רשת סיבים
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב