Telecom News - Xilinx משיקה מודם מיקרוגל P2P מתכנת עבור יישומי חיבורי גישה

Xilinx משיקה מודם מיקרוגל P2P מתכנת עבור יישומי חיבורי גישה

דף הבית >> תקנים חדשים >> Xilinx משיקה מודם מיקרוגל P2P מתכנת עבור יישומי חיבורי גישה
Xilinx משיקה מודם מיקרוגל P2P מתכנת עבור יישומי חיבורי גישה בסלולר ובאלחוט
מאת: מערכת Telecom News, 12/03/13, 08:00
 
Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), משיקה את הקניין הרוחני IP) ) לפתרון מודם מיקרוגל החדש 1024QAM מנקודה לנקודה (P2P) מרמת ג'יגה-ביט, עבור יישומי חיבורי גישה (Backhaul).

הפתרון מהווה הזדמנות אדירה עבור יצרניות OEM בתחום האלחוט לשלב יכולות מתכנתות, גמישות וייחודיות בפלטפורמות של backhaul מבוסס מיקרוגל עם רגישות לעלות והתמקדות בביצועים.
 
תמסורת Backhaul ניידת היא תחום קריטי בעת שספקיות הסלולר ברחבי העולם בוחנות את הוצאותיהן לאור השאיפה המתמדת לשדרג רשתות על מנת לתמוך בגידול האינטנסיבי בתנועת פס רחב ניידת. מצב זה מדרבן את יצרניות ה-OEM לקצר את זמני הפיתוח במטרה להוציא לשוק במהירות האפשרית פלטפורמות backhaul גמישות, מדרגיות ועתירות ביצועים ולנצל את חלון ההזדמנויות הזה ללא עיכובים.
 
פתרון ה-IP של מודם 1024QAM משלב את כל התכונות והיכולות המרכזיות שיאפשרו ליצרניות ה-OEM להאיץ את הפיתוח של פתרונות אלחוט הצורכים עד 30% פחות הספק עם פוטנציאל הקטנת מפרט החומרים בשיעור של עד 30% בהשוואה למוצרים מבוססי ASSP.
 
המודם מתאים במיוחד לפריסות מנקודה-לנקודה תחת כיפת השמיים ותומך בממשקים ותיקים כדוגמת ריבוי E1/T1 ו-SDH כמו גם בממשקי גיגהביט איתרנט. קצבי הנתונים מדרגיים ל-1Gbps בקיטוב יחיד ול-2Gbps בקיטוב כפול. 

Xilinx
Bookmark and Share