Telecom News - צחוק מפרטנר

צחוק מפרטנר

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> צחוק מפרטנר
איך ניתן לעשות צחוק מפרטנר? תשאלו את מנכ"ל משרד התקשורת
מאת: אבי וייס, 12/03/13, 19:00
עדן בר טל
ביום א' 10/03/13 השתתפתי בכנס דלויט בת"א, כנס מעניין, שנסקר על ידי בהרחבה. בכנס פגשתי אנשים מעניינים, ביניהם את מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל. שוחחנו, אכלנו, שתינו, פטפטנו ושמענו את הרצאות המעניינות והלכנו בחזרה לדרכנו, לאחר סיום האירוע. 

מה הבעיה בסיפור הקטן והלא מעניין הזה? באותו זמן בדיוק, מנכ"ל פרטנר (חיים רומנו), ראשי חברת פרטנר כולל יועץ חיצוני (פרופ' ראול כץ, מבעלי חברת הייעוץ Telecom Advisory), שהגיע במיוחד לישראל, ישבו במשרד התקשורת בחדר הישיבות, יחד עם כל הסמנכ"לים הבכירים של המשרד ופקידים בכירים רבים מהמשרד וחיכו למנכ"ל, שהיה אמור לפי תכנון מוקדם, שתואם עמו, לשבת בראש הישיבה.

הישיבה הזו נקבעה כמסגרת לתגובת פרטנר להצעות מנכ"ל משרד התקשורת בעומדו בראש ועדת המכרזים לדור 4 בסלולר - LTE. מנכ"ל פרטנר לא היה מוכן להתחיל את דבריו בלי מנכ"ל המשרד, שעומד גם בראש ועדת המכרזים לתדרי דור 4. הנוכחים, לא ידעו להיכן המנכ"ל נעלם. אז הם ישבו וחיכו, ישבו וחיכו, כנראה כמה שעות, עד שלפתע הופיע המנכ"ל והישיבה החלה..... 

פניתי ושאלתי הן את פרטנר והן את משרד התקשורת את השאלה הבאה: "האם נכון, שאתמול מנכ"ל פרטנר ועוד מלווים בכירים מפרטנר חיכו הרבה מעל לשעה למנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל לפגישה, שתואמה עמו, כדי להציג את עמדת פרטנר בעניין מכרז התדרים ל- LTE? אגב, אני הייתי באותה עת עם המנכ"ל בכנס של דלויט בת"א, שם 'בילינו' ביחד ליד המזנון לפני ואחרי ההרצאות... דיווח על האירוע המעניין של דלויט פרסמתי כאן, רק לא ידעתי בעת הפרסום, שהמנכ"ל פשוט נהנה במפגשים עם אנשים שם, במקום להיפגש עם מנכ"ל פרטנר...".

תגובת דוברת פרטנר: "אמש אכן הצגנו בפני ועדת המכרזים את עמדתנו בהתייחס להקצאת תדרי דור 4 ונכח כמובן גם היו"ר, מנכ"ל משרד התקשורת מר עדן בר טל. מעבר לזה אני לא מתייחסת". 

את תגובת משרד התקשורת לא הצלחתי להשיג, לא שלא ניסיתי. 


 
ישיבה



 
 
Bookmark and Share