Telecom News - מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי הערך המוסף זו השנה השמינית ברציפות

מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי הערך המוסף זו השנה השמינית ברציפות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי הערך המוסף זו השנה השמינית ברציפות
נתוני STKI לשנת 2012: מטריקס ממשיכה להוביל את שוק שירותי הערך המוסף זו השנה השמינית ברציפות
מאת: מערכת Telecom News, 20/03/13, 20:30מטריקס
 
מטריקס, שהגיעה ב- 2012 לרף ה-2 מיליארד ₪ הכנסות עם צמיחה של 13%, מובילה גם השנה במרבית קטגוריות הערך המוסף ובתחומים שהוגדרו ע"י האנליסטים  כ- Game Changers להצלחת אירגונים, ובראשם פתרונות הדיגיטל והפתרונות הרב-ערוציים:  אינטרנט, מובייל,  CRM וחווית משתמש.  
 
חברת המחקר STKI בניהולו של גימי שוורצקופף, הציגה אתמול את נתוני שוק ה-IT  הישראלי לשנת 2012, והכריזה על מטריקס, זו השנה השמינית ברציפות, כחברה המובילה בקטגורית שירותי הערך המוסף בתחום ה- IT –  הקטגוריה החשובה ביותר.

מטריקס מובילה גם את קטגוריות השירותים המשמעותיות בתחום הדיגיטל והפתרונות הרב-ערוציים: web, אינטרנט ו-Social, ממשק משתמש, יישומי מובייל ויישומי CRM, וכן, בתחומים: שירותי הדרכה והטמעה באמצעות ג'ון ברייס – מכללת  הי-טק, בדיקות תוכנה ו- QA, שירותי נירשור (NearShore), שירותי מומחים והסבת מערכות Legacy.

בתחומים פיתוח JAVA, ניהול ידע, Data Analysis ו-BI, שירותי תשתיות מנוהלים ומיקור חוץ של מוקדי שירות, דורגה מטריקס במקום השני, כמו גם בתחום פרויקטי אבטחת מידע וסייבר, אחד התחומים המרכזיים בהם ישקיעו ארגונים השנה.

בתחום התוכנה מטריקס מובילה את קטגוריית הפצת מוצרי תוכנה, הפצת  כלי השליטה והבקרה (ITSM), כלי פיתוח מובייל, ובמקום השני מבין הספקיות הישראליות עם תוכנת ה- ERP 'תפנית'.

גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס: "אנו גאים על כך שנבחרנו, זו השנה השמינית ברציפות, כמובילי קטגוריית שירותי הערך המוסף. בחירה זו נתמכת גם בתוצאות העסקיות הטובות שהבאנו, בשנה לא פשוטה, המסתכמות במחזור מכירות של כ- 2 מיליארד ₪, צמיחה של כ- 13%, גידול ברווח התפעולי  של כ- 140 מיליון ₪ ותזרים של כ- 128.5 מיליון ₪. התזרים המצויין שלנו לצד ההקשבה לצורכי הלקוחות והקירבה לספקי הפתרונות המובילים בעולם, מאפשרים לנו הערכות מהירה למתן פתרונות לאתגרי הלקוחות שלנו, תומכים בשאיפה שלנו  להוות גשר בין הטכנולוגיה לעסקים, ולהביא ללקוחות ערך עסקי אמיתי ומשמעותי באמצעות הטכנולוגיה".

"שמחנו לראות כי התחומים בהם השקענו מאמצים ותשומת לב בפיתוח אופרינג ייחודי, פתרונות, ומתודולוגיות הם גם התחומים בהם הוגדרנו כמובילים - תחומי הפתרונות הרב-ערוציים והדיגיטל המאפשרים ללקוחותינו לספק חווית לקוח אפקטיבית ומבדלת, ובינהם: מובייל, אינטרנט web, רשתות חברתיות ו- CRM, בהם יש למטריקס מובילות מובהקת. לצידם, תחום אבטחת המידע והסייבר שהולך וצובר תאוצה, בגלל הישנות האיומים ודרכי ההערכות אליהם. רכישת 2Bsecure וצירוף פעילות הסייבר הייחודית של מטריקס בתחום, איפשרו לנו להגיע לעמדה מובילה ולספק ללקוחות ערך ובידול אמיתי בתחום. מיצובה של מטריקס כמובילה גם בתחום ה-BI  מאפשר לנו היום להציע קשת פתרונות משלימים הנותנים מענה ליעדים העיקריים העומדים בפני אירגונים. אין לי ספק שבשנה המאתגרת שלפנינו הפתרונות החדשניים והיכולות בתחומים אלה ואחרים יאפשרו לנו לספק ללקוחותינו מענה יצירתי ואפקטיבי כדי לנצל נכון את ההזדמנויות בשוק". 
Bookmark and Share