Telecom News - חג פסח כשר ושמח לקוראינו!

חג פסח כשר ושמח לקוראינו!

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> ברכות >> חג פסח כשר ושמח לקוראינו!
מערכת Telecom News מברכת את הקוראים בחג פסח שמח ובחג אביב נפלא ופורח. פסח - תמונה מוויקיפדיה

האתר ימשיך להתעדכן למען כמאתיים אלפי הקוראים הנאמנים - גם במהלך חול המועד פסח.

הכתבה: לקראת חג הפסח: זה הזמן לסדר פסח בסמארטפון: לאחר ניקיון הבית, אתם כמעט מוכנים לליל הסדר. רק כמעט, כי בטוח, ששכחתם לנקות את הקרביים של הסמארטפון. 7 טיפים פשוטים לאנדרואיד ולאייפון איך לקרצף ולמרק את הסמארטפון מן היסוד. כמות המידע, שעוברת דרך המכשיר, הופכת אותו לקריטי עבורנו ומכרה זהב להאקרים. כדי שהוא לא יקרוס והמידע עליו יעלם או ייפול קורבן לעברייני סייבר, יש לתחזקו ופסח זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת - כאן.

אפליקציות בחינם לפסח:
אפליקציות לפסח בחינם - לקראת פסח ולטיולים בירושלים - לחצו - כאן.

המלצות לקריאה בחול המועד פסח:
כבר כיום יש באתר מעל ל-17,000 מאמרים, כתבות ופריטי מידע, שאת רובם ככולם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר באינטרנט. שוטטו באתר ותמצאו את מה שמעניין אתכם. אלפי מאמרים מקצועיים נמצאים בתפריטים הפנימיים (עשרות תפריטי משנה, מסודרים לפי נושאים), כך שתוכלו למצוא בקלות מה שמעניין אתכם. יש גם כלי חיפוש פנימי באתר, אם אתם מחפשים ומתעניינים בנושא ספציפי. 

שילחו מאמר לחברים - אם אתם חושבים שזה יעניין אותם. טקבקו - אם יש לכם מה לספר לאחרים בטוקבק ו\או בשילוב פוסט בפייסבוק או ציוץ בטוויטר. מעוניינים לכתוב ברכה או מסר אישי לאתר? פתחו את "ספר האורחים". יש לכם דבר חשוב ובלעדי לדווח לנו - השתמשו ב"מייל האדום". מחפשים אירועים, מפגשים וכנסים בתחומי ההייטק? תמצאו אותם בלוח האירועים. מעוניינים לקבל ניוזלטר מקצועי תקופתי? הירשמו כאן. מעוניינים לכתוב "כתבת אורח" באתר? הנחיות לכתיבה תמצאו כאן (בשאלה השנייה). כ"כ בתפריט התחתון באתר יש שפע של כלים לרשות הגולשים. 

חג חרות שמח!
 



 
 
Bookmark and Share