Telecom News - שירות מסנג'ר של מיקרוסופט ייסגר ב-8.4.13.

שירות מסנג'ר של מיקרוסופט ייסגר ב-8.4.13.

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> שירות מסנג'ר של מיקרוסופט ייסגר ב-8.4.13.
מיקרוסופט ממליצה בחום לעבור לסקייפ. שירות מסנג'ר ייסגר ב- 8.4.13. מי שיעבור ממסנג'ר לסקייפ עם כל רשימת החברים שלו יוכל יהיה לקבל חודש חינם בסקייפ, לכל יעד.
מאת: אבי וייס, 30.03.13, 21:00סקייפ

לאחר כמעט 14 שנה, סוגרת מיקרוסופט את שירותי המסנג'ר (Messenger) שלה. אין לבלבל בין ה- Messenger של מיקרוסופט (שעומד להיסגר) לבין ה- Messenger של פייסבוק, גוגל+ ויאהו!, שלא נסגרים. יתרה מכך, בשבוע הקרוב פייסבוק תרחיב את שירותי המסנג'ר שלה לרמה המתחרה [כמעט] בסקייפ. דהיינו: ניתן יהיה לקיים שיחות בין משתמשי פייסבוק, ולא רק צ'טים, בגרסה ראשונה לאנדרואיד, שתיחשף כבר בשבוע הקרוב ע"י פייסבוק לציבור אוהדיה ומשתמשיה. פייסבוק תציג ככל המסמן כרגע גרסת אנדרואיד משלה שתותקן בסמארטפון. 

השירות של מיקרוסופט ייסגר סופית ב- 8.4.13. למעשה, רכישת סקייפ ע"י מיקרוסופט בשנה שעברה (באוקטובר 2011) בישרה את תחילת סופו של שירות המסנג'ר הוותיק, שלא היה לו מקום יותר בבית מיקרוסופט, בתור מתחרה פנימי לסקייפ. ההסרה של השירות נעשתה בהדרגה עם אופציות חלופיות ללקוחות, לא כמו שגוגל נוהגת בעת סגירת שירותיה, כמתואר בהרחבה כאן.

הורדת סקייפ למחשב האישי נעשית כאן. מיקרוסופט ממליצה למשתמשיה להעביר את כל רשימת החברים (Contacts List) מהמסנג'ר לסקייפ. מי שייעשה כך, יוכל לקבל "מתנת היכרות" ממיקרוסופט, חודש שלם של שיחות כמעט לכל יעד נייח או נייד בכל מקום בעולם, כולל שיחות וידיאו ושיחות ועידה (עד 10 משתתפים), ללא כל עלות. השיטה: נכנסים למערכת סקייפ עם השם והסיסמה של מסנג'ר ואת "מתנת ההיכרות" מקבלים כאן.  למי שיש כבר סקייפ, זה כלל לא מפריע לפתוח חשבון חדש לחודש (או יותר, אם יש צורך), עם השם והסיסמה של המסנג'ר כדי לקבל את המתנה של מיקרוסופט ולדבר חופשי עם כל החברים, המכרים ובני המשפחה ברחבי העולם, בחיוג למכשירים נייחים או ניידים.

 



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב