Telecom News - מוזיאון אתנאום שיקגו העניק למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא את פרס ה- Good Design Award

מוזיאון אתנאום שיקגו העניק למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא את פרס ה- Good Design Award

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מוזיאון אתנאום שיקגו העניק למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא את פרס ה- Good Design Award
מוזיאון אתנאום שיקגו העניק למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא  את פרס ה- Good Design Award
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.13, 10:00

תכנית פרס העיצוב היוקרתית הכירה במכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא כבעלות עיצוב חדשני מן המעלה הראשונה.
 
חברת לנדא nrjjucu,' הודיעה על זכייתה בפרס היוקרתי Good Design עבור מכונות הדפוס הננוגרפי שלה. לדברי Christian K. Narkiewicz-Lane, נשיא ומנכ"ל מוזיאון אתנאום שיקגו, הוגשו אלפי מועמדויות מיצרנים ומעצבים תעשייתיים וגרפיים מהמובילים בעולם.  תכנית Good Design Award הנחשבת לתכנית המצויינות הותיקה והמוערכת ביותר בעיצוב, הושקה לראשונה בשנת 1950 בידי האדריכלים Eero Saarinen, Charles and Ray Eames and Edgar Kaufmann, Jr..
 
עתיד הדפוס
לדברי בני לנדא, CEO ויו"ר לנדא קורפוריישן: "עיצבנו את מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא לא רק כדי לתת מענה לדרישה לריצות קצרות עד בינוניות, אלא גם כדי לחדש לבני הדור הצעיר את החוויה למשתמש במכונות הדפוס. עבדנו קשה כדי שמכונות הדפוס הננוגרפי יציגו חזון מתאים לשוק הדפוס הדיגיטלי בשנים 2013 ועד 2030 ואף מעבר לכך".
 
"היעד שלנו היה  לתרגם את חזון מהפכת הדפוס הננוגרפי של Landa לעיצוב חדשני שמגדיר מחדש את הזהות  של הדפוס התעשייתי,  ומבטא חזותית את הטכנולוגיה הדיגיטלית", מסביר אלישע טל, מנהל שותף  בחברת I2D, חברה תל אביבית לעיצוב תעשייתי אשר עיצבה את מכונת הדפוס ביחד עם חברת לנדא.
 
ממשק ההפעלה של המכונה הינו מרכיב מרכזי בעיצוב המתוחכם והמתקדם של מכונת הדפוס, ובנוי  ממסך מגע בגודל חסר תקדים של 3 מטר, אשר באמצעותו מופעלת המכונה. מסגרת כחולה מיוחדת מקיפה את המסך ויוצרת חיבור ויזואלי בין המכונה לבין מותג לנדא.
 
אודות תכנית Good Design Award
תכנית Good Design Award  מאורגנת מדי שנה ע"י מוזיאון אתנאום שיקגו לאדריכלות ולעיצוב והמרכז האירופאי לאדריכלות, אמנות, עיצוב והחקר האורבני. חבר השופטים התכנס בניו יורק  ובחר 700 מוצרים ועיצובים גרפיים מ-38 מדינות. בין יתר הזוכים בפרס Good  Design Award בעבר נמנות החברות  3M Company, Apple Computer, Inc., Bang & Olufsen, CISCO Systems, Daimler AG., Lenovo, Logitech, Porsche ועוד.
מכונת הדפוס של לנדא
Bookmark and Share