Telecom News - פלאפון מעניקה בחינם אוזניות מוזיקה בשווי מאות ₪ לחיילים

פלאפון מעניקה בחינם אוזניות מוזיקה בשווי מאות ₪ לחיילים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון מעניקה בחינם אוזניות מוזיקה בשווי מאות ₪ לחיילים
לרגל יום העצמאות, פלאפון ומועדון "יותר" יעניקו מתנות לכל חיילי ישראל.
מאת: מערכת Telecom News, 11.04.13, 11:40
 
חיילים שהינם לקוחות החברה יקבלו מתנה ללא התחייבות, אוזניות מוזיקה מבית skullcandy בשווי מאות ₪. חיילים שאינם לקוחות יקבלו אף הם מתנות כמו תיקי טיולים ועוד.חיילים ופלאפון
 
 חברת פלאפון, הרשת של האגודה למען החייל ומועדון "יותר", יעניקו לרגל יום העצמאות לכל חיילי ישראל מתנות בשווי מאות אלפי ₪. כל חייל בסדיר או מועמד לשירות, שהינם לקוחות החברה במסלול חיילים ויציגו תעודת חוגר בתוקף או טופס מלש"ב, יקבלו במתנה אוזניות מוזיקה מקצועיות של חברת Skullcandy בשווי מאות ₪ כל אחת, ללא כל התחייבות. חיילים שאינם לקוחות החברה ייהנו אף הם ממתנות כמו תיקי טיולים, תיקי רחצה  ועוד.

המתנות תחולקנה בדוכני פלאפון בקניונים ברחבי הארץ החל מהיום (11.4) ועד 19 באפריל, או עד גמר המלאי.
 
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון אמר היום "פלאפון בשיתוף מועדון "יותר" חושבים בכל עת כיצד לטפח גם את לקוחותינו החיילים. אנו ממשיכים גם השנה להעניק לחיילים את התמורה הטובה ביותר לכספם".
 
אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל, אמר היום "אני מברך את פלאפון על התגייסותה למען החיילים. יום העצמאות הוא זמן מצוין להעניק חזרה לחיילים אשר מגנים עלינו כל השנה".
 
אשר אזולאי, מנכ"ל מועדון "יותר" אמר כי "שיתוף הפעולה עם פלאפון מאפשר לנו להמשיך ולהעניק לחיילים שלנו את הטוב ביותר ולהציע להם את התוכניות והתעריפים הטובים ביותר".
 
המהלך  ימשך עד 19 באפריל 2013 וילווה בפעילות קד"מ בתחנות רכבת מובילות ברחבי הארץ. 
חיילים ופלאפון
Bookmark and Share