Telecom News - האם יש סכנות של חומרים רעילים במגדל שלום (במשרדי משרד התקשורת)

האם יש סכנות של חומרים רעילים במגדל שלום (במשרדי משרד התקשורת)

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם יש סכנות של חומרים רעילים במגדל שלום (במשרדי משרד התקשורת)
התפתחות מפתיעה בשני כיוונים, בעקבות חשיפת הביקורת על הפקת לקחים ע"י משרד התקשורת מהשריפה במשרדים לפני כשנתיים. המשרד ממהר "להפיק לקחים" ולבנות מערכת גיבוי בירושלים ובמקביל להסתיר מהעובדים את בדיקת הרעלים, שנעשתה במשרדים במגדל שלום בת"א. 
גלעד ארדןמאת: אבי וייס, 22.04.13, 23:00
 
בעקבות החשיפה של גלובס ושלנו בעניין הביקורת המפתיעה של מבקר משרד התקשורת בהנחיית השר החדש גלעד ארדן, לבדיקת השאלות: 1) האם משרד התקשורת הפיק לקחים בעקבות השריפה לפני כשנתיים במגדל שלום ת"א (שם שוכנים משרדי הנהלת משרד התקשורת וחלק מיחידותיו)? 2) האם המשרד ערוך לחרום? חלו שתי התפתחויות מעניינות:

א. ממש בימים אלו, החלו עבודות במטה משרד התקשורת ברחוב יפו בירושליים, לבניית חדר מחשבים לגיבוי המשרדים במגדל שלום בת"א כדי לאפשר "עבודה מרחוק" לעובדים שם. אין ספק, שזה אחד הלקחים שנלמדו מהשריפה וטוב שזה מתבצע, אם כי באיחור של שנתיים לפחות. לא הצלחתי לברר אם הביצוע של הקמת מערך מחשוב חליפי נעשה במכרז כהלכתו או בפטור ממכרז. 

ב. במקביל ובלי כל קשר לתהליכי הפקת הלקחים בבניית מערכת מחשוב חלופית לחרום, התברר לי, שמספר עובדים חשו ברע במשרדים במגדל שלום. אחד מהם בשם צ.ה. (השם המלא שמור במערכת) נזקק לטיפול רפואי. בעקבות זאת, הוזמנה ע"י הנהלת המשרד "בדיקת רעלים" ע"י גורם חיצוני, שמצא, שאכן יש רמת ריכוז של רעלים. אולם, נטען שהם לא מהשריפה שהייתה שם אלא ממקור אחר, שניתן לטפל בו. מספר עובדים הוזזו ממקומם ואחרים החליפו אותם, כביכול כדי לפתור את הבעיה. אולם, הבעיה העיקרית הייתה ונשארה וגלומה בשאלות הבאות: מדוע הסתירו את הדו"ח הזה מהעובדים? מה נעשה כדי למנוע הרעלת רעלים מסוכנים במשרדים? באילו משרדים בדיוק נמצאה הבעיה? כיצד היא נפתרה?

אנו בעולם פתוח, שאי אפשר להסתיר דברים כאלו. ממילא זה דולף החוצה. היה עדיף, שהנהלת המשרד תכנס את העובדים המודאגים, שפונים אלי בהמוניהם ותרגיע אותם בהסברים מקצועיים מתאימים. זו תפקידה ואחריותה. 

את תגבות משרד התקשורת לאר הצלחתי להשיג. כרגיל. 
 

המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף שבע מאות (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 





 
 
Bookmark and Share