Telecom News - SysAid הוכרזה כפתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל זו השנה הרביעית ע"י חברת STKI

SysAid הוכרזה כפתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל זו השנה הרביעית ע"י חברת STKI

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> SysAid הוכרזה כפתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל זו השנה הרביעית ע"י חברת STKI
SysAid הוכרזה כפתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל זו השנה הרביעית ע"י חברת STKI
מאת: מערכת Telecom News, 3.5.13, 00:05

חברת המחקר STKI קבעה כי SysAid, הינו פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות. כך עולה מדו"ח שפרסמה STKI על תחום ה- IT בישראל.

פתרון ההלפדסק, שפיתחה SysAid, אשר קונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל, הוטמע עד היום בלמעלה מ- 300 ארגונים ישראלים, ובהם גם החברות הגדולות במשק, שבהן אלפי משתמשים וצוותיIT  גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות, בנייה, קמעונאות, אנרגיה ועוד.

 SysAid HelpDesk הישראלית זוכה גם להצלחה בינלאומית והיא מופצת ליותר מ- 100,000 ארגונים ב- 143 מדינות וב- 42 שפות, גאווה כחול לבן.
עופר שקד
עופר שקד (בתמונה), מנכ"ל קונסיסט מערכות מסר, כי בין הגורמים להצלחת SysAid בישראל ניתן למנות: גמישות רבה, התאמה לכל גודל ומגזר של לקוח (החל ממאות משתמשים בודדים ועד לאלפים רבים), ממשק עברי מלא, קלות תפעול והטמעה, חבילת All You Need in One IT Software  ועוד.
בנוסף, תומכת SysAid במתודולוגיית ITIL ובאפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים. 

משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקונסיסט מערכות, אמר כי יתרונה של המערכת הוא בגמישות, במחירה האטרקטיבי ובזמן יישום קצר משמעותית בהשוואה למערכות אחרות, כמו כן קיימים צוותי הטמעה ופיתוח ישראלים בזמינות גבוהה ובתודעת שירות מתקדמת ביותר.
Bookmark and Share