Telecom News - מה קורה ברשת של סלקום?

מה קורה ברשת של סלקום?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מה קורה ברשת של סלקום?
לקוחות של סלקום מדווחים על קשיים בהוצאת וקבלת שיחות, קשיים בשליחת מסרונים וקשיים בגלישה. האם הרשת נמצאת בתהליכי קריסה? לא הצלחנו לקבל תשובה מסלקום. 
מאת: אבי וייס, 14.5.13, 12:00סלקום

בימים אחרונים אני מתחיל לקבל תלונות של לקוחות סלקום. לכולם יש אותם סימפטומים: כאילו המכשיר שלהם או הסים במכשיר התקלקל. הם מדווחים על קשיים בהוצאת שיחות, קשיים בשליחת וקבלת מסרונים וקשיים בגלישה. הקורא הוותיק מ. ק. מצפת, סיפק לי תמליל של שיחה, שהוא קיים עם מוקד סלקום, בו הוא מתלונן על מסרונים מקוטעים, שיחות מקוטעות, גלישה שניתקת, מסרונים שלא מגיעים שלמים ליעדם וכיו"ב. תגובת מוקד סלקום הייתה: "קיים קושי נקודתי ולסירוגין בהוצאה וקבלת שיחות, משלוח SMS וגלישה סלולרית. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועושים כל מאמץ להשבת השירות התקין בזמן הקצר ביותר".

לא הייתה למוקד כל תשובה כמה זמן הקשיים הללו נמשכו, כמה זמן הם עוד יימשכו, מתי בדיוק הם ייפסקו. 

בנוסף, מ. ק. מצפת ציין באזני, כמו גם באזני סלקום, שמדובר בתקלות הנמשכות כבר כמה ימים. זה לא עניין של דקות\שעות שכל רגע יתוקנו. בנוסף, עברו כבר[מאז שהתלונן] כמה ימים. עד רגע זה - התקלות לא תוקנו. 

את תגובת סלקום לא הצלחנו לקבל, לא שלא ניסינו. סלקום, השקיעה רבות אך לאחרונה, באירוע ציבורי בו היא הציגה יכולות מתקדמות, בקניון אבנת בפתח-תקווה. אולם, שום מהלכי יחסי ציבור וגימיקים לא יכולים להביא ל"נאמנות לקוחות", אם השירות הבסיסי של שירותי סלולר תקינים ואמינים לא מתבצע כמצופה מחברת סלולר גדולה וותיקה.

האם סלקום חוסכת בהשקעות ברשת שלה (לאור התוצאות הלא מחמיאות של הרבעון האחרון של סלקום, שפורסמו אך אתמול)? אין לי הוכחות לכך. מה שכן, אני יודע ופרסמתי זאת כאן, מהם הביצועים, שנמדדו ע"י הלקוחות עצמם ברשת האינטרנט של סלקום, בחודש האחרון. המספרים הללו ממש לא מחמיאים, בלשון המעטה (וכנראה, לקוחות גולן טלקום, הנמצאים ונסמכים על הרשת של סלקום, גם כן סובלים באותה מידה, אם לא יותר, כפי שניתחתי כאן). אם תתקבל תגובת סלקום, נעדכן בהתאם את קוראינו. 
 
תקלות בסלולר



 
 
Bookmark and Share