מטריקס ופורסטר במסע חווייתי של הלקוחות מול ספקי השירות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מטריקס ופורסטר במסע חווייתי של הלקוחות מול ספקי השירות
מטריקס ופורסטר במסע חווייתי של הלקוחות מול ספקי השירות
מאת: מערכת TelecomNews, 21.5.13, 11:30מטריקס
 
מטריקס וחברת המחקר פורסטר יקיימו לקהל סמנכ"לי שיווק ושירות, מנהלי דיגיטל, פיתוח עסקי ומנמ"רים מסע חווייתי משותף בנושא The Customer Experience Journey. בסמינר יוצגו מתודולוגיות, ניסיון מהעולם, כלים ופתרונות יישומיים להפיכת האינטראקציות של הארגון עם לקוחותיו לחוויה שניתן לתרגמה לערכים עסקיים לארגון.
 
ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר ומומחה לחווית לקוח מפורסטר העולמית, יהיה המרצה המרכזי באירוע. בראון סוקר  במחקריו שיטות עבודה של חברות פורצות דרך בעולם חוויות הלקוח, בכל הערוצים הדיגיטליים: באינטרנט, במכשירים  ניידים בערוצים החברתיים ועוד. ידבר בכנס על יישום חווית לקוח כדיסציפלינה עסקית. בנוסף מומחי מטריקס יתנו בסמינר "טעימות" של יישום החידושים והטכנולוגיות המאפשרים יישום חוית לקוח אפקטיבי.
 
גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושותפים עסקיים במטריקס: "חברת מטריקס ופורסטר מקיימות את הסמינר על רקע מחקרים רבים בעולם וניסיון נרחב שלנו בארץ בתחום, המעידים כי  חווית הלקוח הינה כיום הכלי המשמעותי ביותר  בידי חברות וארגונים להשגת יתרון תחרותי ומבדל בקשר שלהם עם הלקוחות. מרבית האירגונים מחפשים מורה נבוכים לכלים יישומים להטמעת חוית לקוח אפקטיבית לאורך זמן, ממה מתחילים? איך הופכים חוית לקוח לכלי עסקי לשימור לקוחות, לנאמנות, להבאת לקוחות חדשים? איך מייצרים חוית לאורך זמן ובכל נקודות המגע? איך מאפשרים ניהול החוית לצד השינויים בשוק, בטעמים, בתחרות, בטכנולוגיות? אתגרים אלו מצד לקוחותינו והניסיון הרב שצברנו בתחום חוית הלקוח בכלל והטמעתה על פני כל נקודות המגע של האירגון בפרט, דחפו אותנו להביא לארץ מומחה עולמי בתחום שייתן ללקוחות סמינר מקצועי, מסובסד, להצגת החידושים והפתרונות בתחום."
 
ה סמינר מקצועי ייחודי בנושא  The Customer Experience Journey יתקיים ב-3.6.2013 במרכז החווייתי "נא לגעת" ביפו בשעות 8:30-14:00. ההשתתפות כרוכה בתשלום. להרשמה.
 
 
 
Bookmark and Share