Telecom News - MaaS360 היא הראשונה והיחידה המאפשרת גישה והפעלה באמצעות Google Glass

MaaS360 היא הראשונה והיחידה המאפשרת גישה והפעלה באמצעות Google Glass

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> MaaS360 היא הראשונה והיחידה המאפשרת גישה והפעלה באמצעות Google Glass
MaaS360  היא הראשונה והיחידה המאפשרת גישה והפעלה באמצעות Google Glass
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.13, 09:00ניידות בענן
 
פלטפורמת הניהול הארגונית MaaS360  מאפשרת צפייה, ניטור ושליטה בהתקנים ניידים בארגון, כמו גם הפצת אפליקציות ומסמכים, באמצעות משקפי גוגל.
 
Fiberlink, ספקית בתחום ה- EMM (ר"ת: Enterprise Mobility Management ), הכריזה היום, שפלטפורמת MaaS360 המאפשרת תמיכה ויכולות ניטור מתקדמות במכשירים ניידים בסביבת ה-IT מסוגלת לבצע פעולות אכיפה באמצעות המשקפיים פורצי הדרך של חברת Google – ה-Google Glass.
 
MaaS360 באמצעות Google Glass מספקת מעתה יכולות חדשניות להתמודדות בזמן אמת עם מידע אודות המכשירים הניידים ולהבטיח, שמכשירים ניידים כגון טלפונים חכמים ומחשבי לוח (טאבלטים) ואפליקציות ארגוניות עומדות במדיניות אבטחת המידע של הארגון. עם Google Glass. המידע, ש- MaaS360 מציגה באמצעות הממשק המהפכני החדש שלה , מאפשר קבלת החלטות ונקיטת יוזמה מידית כדוגמת נעילה, איתור ומחיקת המידע הארגוני מן המכשיר. זאת, באמצעות הוראות קוליות או תנועות יד.
 
באמצעות Google Glass, שירות MaaS360 מאפשר בצורה פשוטה באמצעות גישה לחשבון הלקוח ובאמצעות הזדהות חזקה לכל מנהל IT, או מנהל תמיכה בארגון לנהל את כל עולם הניידות בארגון תוך כדי שהוא נייד בעצמו.
 
שימושים נוספים ש- MaaS360 מאפשרת לבצע באמצעות Google Glass:
 
  • עובד נייד, שדיווח למערך התמיכה בחברה, שהמכשיר הנייד שלו התומך באמצעות Google Glass אבד, יכול לאתר את המכשיר האבוד כאשר המפה עם מיקום המכשיר מוצגת באופן מיידי על פני המסך הווירטואלי יחד עם מיקום העובד והמסלול ביניהם.
 
  • כאשר מחשב לוח (טאבלט) המכיל מידע עסקי רגיש נגנב, מערך התמיכה בארגון יכול לבצע פעולה מיידית באמצעות Google Glass לפתור את בעיית זליגת המידע באמצעות מתן פקודה למחיקת המידע מן המכשיר. כל זאת, תוך כדי הליכה למטבח או במעבר בין פגישה לפגישה.
 
  • מערך התמיכה יכול לבדוק את מערך ההתראות של MaaS360 באמצעות Google Glass ולזהות, שמכשיר נייד חדש הפר את מדיניות החברה ונחסמה לו הגישה באופן אוטומטי לדואר האלקטרוני ומשאבים ארגונים אחרים. זאת, במקום לחכות לטלפון מהעובד המתקשר לברר מדוע אין לו גישה לדואר הארגוני. התומך יכול לשלוח פקודות קוליות ל-Google Glass כדי לפתור את הבעיה מבעוד מועד ולהחזיר את המכשיר למדיניות.
 
"Google Glass הוא דוגמה נהדרת לאיך מערך ה-IT  בכל ארגון יכול לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי להגביר את הניהול והנגישות לעולם הנייד" אמר פרנק שולדרון, מנהל תחום אנדרואיד ב-Fiberlink. "היכולת לראות ולהרגיש את מערך המכשירים הניידים בארגונך  ולדעת שהארגון, המידע , האפליקציות  והמכשירים מוגנים ושמורים, מספקת תחושה מופלאה. החופש לקבל החלטה תוך כדי תנועה ולעזור לכל אחד בכל עת, וכל זאת דרך צפייה בעדשת Google glass הוא חוויה מדהימה".
 
דויד אדי, מנכ"ל Mobility in cloud נציגת Fiberlink בישראל, "החלוציות של Fiberlink עם פלטפורמת MaaS360 באה שוב לידי ביטוי באמצעות התממשקות מהירה לטכנולוגיה המדהימה של Google Glass. אנחנו  מזמינים את כל אותם אלה, שטרם הצטרפו אלינו, לפתוח עמנו ערכת ניסיון ללא כל התחייבות". מידע נוסף באתר החברה כאן.
משקפי גוגל
Bookmark and Share