Telecom News - אריקסון חצתה את קו מיליארד מנויי הסלולר המנוהלים על ידה בעולם

אריקסון חצתה את קו מיליארד מנויי הסלולר המנוהלים על ידה בעולם

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אריקסון חצתה את קו מיליארד מנויי הסלולר המנוהלים על ידה בעולם

אריקסון חצתה את קו מיליארד מנויי הסלולר המנוהלים על ידה בעולם

מאת: מערכת Telecom news, 26.5.13, 21:00אריקסון

·  אריקסון משרתת מיליארד מנויים באמצעות השירותים המנוהלים שהיא מספקת לרשתות.

·  כמובילה הבלתי מעורערת בשירותים מנוהלים, אריקסון חתומה על יותר מ-300 חוזים בעולם.

·  מגמת ההתפתחות של קישוריות פס רחב מתמדת בכל מקום וחוויית משתמש מעולה ממשיכים להניע את הביקוש לשירותים מנוהלים.

 אריקסון הודיעה היום כי חצתה את קו מיליארד מנויי הסלולר המנוהלים על ידה בעולם באמצעות השירותים המנוהלים שהיא מספקת לרשתות סלולר. מאחר והחברה האנושית מקושרת כיום יותר מתמיד, נוצר גידול במספר ההתקנים הזקוקים לחיבורי פס רחב כדי לספק מגוון גדול של שירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים בכל מקום ובכל עת. פתרונות תקשורת מתקדמים דרושים כדי למלא את הביקוש לביצועים גבוהים והפתרון הטבעי שבוחרים המפעילים הינו לחתום על חוזי שירותים מנוהלים עם שותפים המקבלים על עצמם את האחריות לפעילויות תפעול וניהול הרשת. בכך, מבטיחות החברות כי השירות, התכנון והתפעול למערכות התקשורת יתבצע על ידי גופים שזו התמחותם תוך ניצול יתרונות לגודל, מקצועיות וניסיון מצטבר רב 


כספקית מובילה בעולם של טכנולוגיית ושירותי תקשורת, אריקסון הייתה הראשונה שהציעה שירותים מנוהלים לחברות טלקום וגם כיום היא מהראשונות בתחום. עם יותר מ-15 שנות ניסיון בניהול רשתות המבוססות על מגוון ספקים וטכנולוגיות, אריקסון היא זו שגיבשה את המודל התעשייתי של אספקת שירותים מנוהלים למספר רב של מפעילים באמצעות מרכזי שירות גלובליים ומצוינים וארגון חזק המספק שירות בשטח.

הפעלת הרשת הייתה בעבר תחום מרכזי בעסקי האספקה של שירותי תקשורת, אולם מצב זה השתנה בעשור האחרון ומפעילים רבים בוחרים למנות יצרן שינהל את הטכנולוגיה החדשה או הישנה (לגאסי) שמותקנת אצלם. אריקסון פיתחה מודל חדש של שירותים מנוהלים המתמקדים בשיפור חווית המשתמש (Experience Centric Managed Services). מודל זה מציע למפעילים יתרונות כגון שיפור מתמשך בשירות, קיצור משך הזמן לשוק, גישה למיומנות טכנית והתמקדות משותפת בחוויית המשתמש. התוצאה הסופית הינה העלאת שביעות הרצון של הלקוחות והפחתת תחלופתם ותפעול חסכוני יותר למפעילות.

מגנוס מנדרסון, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לשירותים גלובליים באריקסון, אמר, "אנו גאים מאוד על חציית קו המשתמש המיליארד במספר. הנתון הזה מאשר את מנהיגותנו בתחום השירותים המנוהלים. השגנו את היעד הודות לאמונם של לקוחותינו וביצועי התפעול והתהליכים המצוינים של אנשינו המיומנים, המהווים את לב עסקי השירותים של אריקסון. נקודת הציון הזו היא אחת מרבות במסע שלנו. השלב הבא יהיה לעבור משירותים מנוהלים מסורתיים לשירותים מנוהלים המתמקדים בחוויית המשתמש."

אריקסון - צמיחה
Bookmark and Share