Telecom News - מוטורולה סולושנס חושפת טכנולוגיות לערים בטוחות

מוטורולה סולושנס חושפת טכנולוגיות לערים בטוחות

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מוטורולה סולושנס חושפת טכנולוגיות לערים בטוחות
מוטורולה סולושנס חושפת טכנולוגיות לערים בטוחות
מאת: חיים חביב, 27..13, 18:30מוטורולה
 
כוחות הצלה ובטחון הציבור נדרשים היום יותר מתמיד לפתרונות תקשורת המסייעים להפוך מידע ממקורות מרובים למידע מודיעיני. דווקא מצוקה כלכלית על ארגוני חירום והצלה מצריכה השקעות מושכלות בטכנולוגיה לטווח ארוך, קלה לפריסה ואינטואיטיבית לשימוש.
 
מוטורולה סולושנס הציגה בשבוע שעבר בפריז, בכנס Critical Communications World 2013, את הדור הבא של תחנות בסיס לרשתות TETRA לצד מגוון פתרונות תקשורת חדשים ליצירת ערים בטוחות יותר. סביבת ההפעלה החדשה של מוטורולה מעניקה לכוחות הביטחון יכולת מעבר חלקה ומאובטחת בין רשתות רדיו TETRA ורשתות פס רחב - פרטי או ציבורי. היא מאחדת את מקורות המידע והשירותים ומאפשרת יישומי מובייל של הדור הבא הבנויים ע"ג ארכיטקטורה פתוחה ופשוטה לניהול.
 
כך לדוגמא, תחנת הבסיס MTS4L החדשה של מוטורולה היא הראשונה המשלבת רשתות TETRA/TEDS עם LTE רחב פס. פתרון חדשני זה נועד להקל ולהוזיל שדרוג רשתות תקשורת מ-TETRA ל-LTE, כך יוכלו ארגונים וממשלות לבחור מתי והיכן להפעיל LTE ברשתות הליבה שלהם. תחנת הבסיס פותחה ועוצבה לצורכי תקשורת עתידיים. ה-MTS4L מבוססת על תחנת הבסיס MTS4, התומכת בפלטפורמת Teds להעברת נתונים מאובטחת במהירויות גבוהות למשימות קריטיות.
 
ניתן להתקין את ה-MTS4L כתחנת TETRA בלבד וניתן לכלול שירותים עבור Evolved Node B, כגון backhaul משותף, ספק כוח משותף וגיבוי סוללה. תכונה זו מאפשרת למפעילים לבחור באילו אזורים לספק שירות LTE מלכתחילה ולאחר מכן בהדרגה לפרוס את השירות לאזורים רחבים יותר.

בנוסף, מערכת ניהול תמונה לרדיו דיגיטלי TETRA לשדרוג פעילות שיטור. מוטורולה סולושנס השיקה את פתרון התיעוד הייעודי הראשון בעולם למשימות קריטיות ולשוטרים בשטח. מדובר בשילוב של מכשיר הקשר החדש MTP6750  בטכנולוגיית TETRA, הכולל מצלמת 5 מגה פיקסל משולבת יחד עם מערכת ניהול תמונות ומידע מודיעיני (PICS). באמצעות PICS, ניתן לנהל, לאמת ולשתף תמונות שנלכדו ב-MTP6750 וכך לבצע אימות אונליין של תמונות מזירת האירוע, מה שיפחית את הסיכוי להפיכת ראיות לבלתי שמישות בבית המשפט. המערכת כבר נרכשה על ידי משרד הבריאות של דנמרק, לשימוש רופאים ופרמדיקים באירועי חירום או לתיעוד ראיות בזירות פשע.
 
רכב משטרתי מקושר - בתום חמש שנות מחקר שטח וסימולציות, הוצג הרכב המשטרתי המקושר CPV (Connected Police Vehicle) המשלב מגוון טכנולוגיות המסייעות לעבודת השיטור. באמצעות הניידת המשתמשים יכולים לשלב בקלות טכנולוגיות מרובות עם תקשורת LAN ובקר ה-CAN-bus ברכב. נקודת גישה ברכב מבטיחה רצף עבודה בתוך הרכב ומחוצה לו באמצעות טלפון חכם או טאבלט. במצב חירום, מערכת המחשוב והתקשורת ברכב מאפשרת שליטה על בקר ה-CAN-bus, מה שמאפשר שליטה מרחוק בלחיצת כפתור על מערכות כגון אורות וסירנות.
 
ה-CPV תסייע לשוטר בשטח גם בזיהוי אוטומטי של לוחיות רישוי וכן בצילומי מעקב בווידיאו. יחד עם יישומים ואינטואיטיביים ותקשורת חירום בפס רחב, ה-CPV מספק לשוטר את המידע הנכון בזמן הנכון.
משטרה
Bookmark and Share