Telecom News - המוסד הארצי ליישוב מחלוקות של ארגון אמון הציבור: 60% מהפונים העדיפו, במהלך שנת הפעילות הראשונה, יישובי מחלוקת מקוונים!

המוסד הארצי ליישוב מחלוקות של ארגון אמון הציבור: 60% מהפונים העדיפו, במהלך שנת הפעילות הראשונה, יישובי מחלוקת מקוונים!

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> המוסד הארצי ליישוב מחלוקות של ארגון אמון הציבור: 60% מהפונים העדיפו, במהלך שנת הפעילות הראשונה, יישובי מחלוקת מקוונים!
המוסד הארצי ליישוב מחלוקות של ארגון אמון הציבור: 60% מהפונים העדיפו, במהלך שנת הפעילות הראשונה, יישובי מחלוקת מקוונים!
מאת: מערכת Telecom news, 27.5.13, 22:30

בשל הביקוש מציג הארגון פיתוח טכנולוגי חדש מבית סיסקו: יישוב מחלוקות גם בסמארטפון  ובטאבלט .

לפני כשנה, ביוני 2012, השיק ארגון אמון הציבור את המוסד הארצי ליישוב מחלוקות, פלטפורמה נגישה, זולה ומקצועית ליישוב סכסוכים כלכליים וצרכניים, הנותנת אלטרנטיבה להליך משפטי ארוך, מסורבל ויקר. כבר בתחילת הדרך בחר אמון הציבור לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת סיסקו ולהשתמש במערכת ה-WebEx, שירות וידאו צ'ט קל ונוח לשימוש, המאפשר יישוב מחלוקות באופן מקוון, ללא צורך בהתקנת התוכנה. יכולת ההקלטה של המפגש המקוון בין הצרכן לעסק מעניקה משנה תוקף להסכמות של שני הצדדים.

בתום שנה ניתן לראות בבירור כי המוסד נותן מענה לצורך ממשי הקיים בקרב עסקים וצרכנים כאחד, החולקים מטרה משותפת: להגיע לפתרון הוגן ויעיל – מבלי להיגרר להליכים משפטיים מתישים. כבר היום מאות עסקים עושים שימוש במוסד הארצי ליישוב מחלוקות, ביניהם חברות גדולות, כמו חברות התקשורת, בעלות היקפי פעילות משמעותיים מול ציבור הצרכנים. מתוך עשרות התלונות שנמצאו מתאימות להתדיינות בהליכי המוסד וזכו להסכמת הצדדים, ב 60% מהמקרים בחרו הצרכנים והעסקים לנהל את ההליך באופן מקוון. לאור הביקוש הרב והצלחת יישובי המחלוקת המקוונים, החודש הושק חידוש נוסף של מערכת webex: יישוב מחלוקות מהסמארטפון והטאבלט.

גלית אבישי, מנכ"לית ארגון אמון הציבור: "הצלחת המוסד ליישוב מחלוקות מוכיחה כי צרכנים ועסקים בישראל מבינים את החשיבות הגדולה ביישוב מחלוקות ומעדיפים להימנע מגרירת תלונות אל בתי המשפט. הנהגת שיח של יישוב מחלוקות בהסכמה מהווה אתגר חשוב של הארגון ונראה שציבור הצרכנים והעסקים בשל להפנים כללי משחק אלה. מרתק לגלות עד כמה עצם ההסכמה להדברות בשעת מחלוקת יוצרת אוירה חדשה דרכה קל יותר להגיע להסכמות. מיצוי השיח בהליכים וולונטריים אף מפחית מהעומס בו שרויה מערכת בתי המשפט הישראלית. במהלך השנה אף הפנו שופטים צדדים להליך משפטי להתדיינות במוסד. נגישותה של המערכת המקוונת מאפשרת לצרכנים ועסקים להגיע ליישוב מחלוקות גם אם הם נמצאים בקצוות שונים של המדינה, והמערכת מתגלה כנגישה וידידותית הן לקבוצות גיל צעירות ובכלל זה נוער וחיילים, והן לציבור עובד מבוגר שנמנע לרוב מלפעול למיצוי זכויותיו בשל עומס מטלות. יודגש כי לצד האפשרות להליכי דיון וירטואליים יכולים הצדדים שבוחרים בכך להגיע להליך יישוב מחלוקת פרונטליים."

לדברי בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אני שמח על שיתוף הפעולה ההדוק עם ארגון אמון הציבור בפלטפורמה החדשנית ליישוב מחלוקות. Cisco Webex הוא שירות ענן מתקדם המאפשר קיום שיחות ועידה לטלפון, וידאו ומצגות. השימוש לפתרון מחלוקות הוא שימוש חדשני, המוכיח כיצד טכנולוגיה מייעלת תהליכים ומקצרת זמני החלטות. ה- Cisco WebEx הנו שירות ענן, לכן הלקוח לא נדרש להשקיע משאבים בהקמת מערכת או בתחזוקתה, אלא משתמש בשירות לפי הצורך, בכל רגע נתון. שירות זה מותאם בדיוק לסביבה העסקית הדינאמית בה אנו חיים. פשטות השימוש בCisco WebEx- מכל פלטפורמה (אייפון, אנדרואיד, כל טאבלט, מחשב) ובכל מקום, הופכת אותו לכלי ידידותי למגוון רחב של שימושים כגון הוראה, הדרכה, תמיכה טכנית, היוועצות עם מומחים ועוד."
יישוב מחלוקות
Bookmark and Share