Telecom News - אתר הוול סטריט ז'ורנל ישיק רשת חברתית מתחרה ללינקדאין

אתר הוול סטריט ז'ורנל ישיק רשת חברתית מתחרה ללינקדאין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> אתר הוול סטריט ז'ורנל ישיק רשת חברתית מתחרה ללינקדאין
אתר הוול סטריט ז'ורנל ישיק רשת חברתית מתחרה ללינקדאין
מאת: נירית וייס-בלט, 31.5.13, 15:30נירית וייס-בלט
 
תאגיד ניוז קורפ מבקש להיכנס למגרש הרשתות החברתיות ולהתחרות בלינקדאין באמצעות הרחבת אתר הוול סטריט ז'ורנל. השקת הרשת, WSJ Profile, תתקיים בעוד כשבועיים.
  
בכנס "יום המשקיע" (Investor Day), שהתקיים בניו יורק ב-28/05/2013, הציג מנכ"ל דאו ג'ונס (Dow Jones), לקס פנוויק (Lex Fenwick), את תוכניות תאגיד התקשורת ניוז קורפ (News Corp) להפוך את אתר ה"וול סטריט ז'ורנל" לפלטפורמה מורחבת. לדבריו, בזכות הפלטפורמה, המשתמשים יוכלו לעשות הרבה יותר מאשר רק לקרוא חדשות.
 
להלן התכנון המלא לשדרוג האתר לפלטפורמה:
 
מבנה הפלטפורמה של WSJ
 
לדברי לקס פנוויק, היישומים החדשים יועילו להארכת משך הזמן בו הגולש יבלה באתר, להבנה טובה יותר של לקוחות האתר (מה מעניין אותם?) ומכאן- יאפשרו פרסום ממוקד יותר. הוא לא אמר זאת, אך ניתן להבין בין השורות, כי התקווה העסקית הגדולה עבור ניוז קורפ היא העלאת מספר ההקלקות על הפרסומות הממוקדות.
 
להלן המראה המתוכנן לרשת החברתית החדשה, WSJ Profile, כפי שהוצג בפרזנטציה, מאוד דומה לתצוגה העסקית בלינקדאין:
 
הפרופיל של רשת WSJ
 
מדובר בגרסה דיגיטלית של קורות החיים: השכלה, ניסיון בעבודה, ביוגרפיה קצרה, תמונה, דרכים ליצירת קשר, אופציית הודעות פרטיות, מקום להעלאת מצגות, פרסומים, פוסטים מבלוגים וכו'.
 
פנוויק ציין, שמטרתם הנה ליצור קהילה מרשת של אנשים מרחבי העולם, בעלי תחומי עניין דומים. הוא הצהיר, שהרשת תושק בשבועיים הקרובים (אך לא ציין האם בהדרגה, או שהשימוש יהיה פתוח באופן בינלאומי לכולם מההתחלה).
 
כפי שנותח ב-TheNextWeb, ניוז קורפ מבקש לשים את פרשת הרכישה הכושלת של MySpace מאחוריו. לא ניתן עדיין לדעת האם קוראי ה-WSJ ירצו להתנסות בחוויות החדשות של הפלטפורמה, אבל בשילוב עם המנוי המקוון, התאגיד מבקש לבסס מודל רווחיות, עניין די נדיר בעולם העיתונות הנוכחי. יהיה מעניין לראות כיצד זה יתפתח.
 
הפרזנטציה המלאה באנגלית שהוצגה בכנס (The new News Corporation)-  כאן.



 
 
Bookmark and Share