Telecom News - התרגיל: האם ח"כ גילה גמליאל היא שרת התקשורת הבאה של ישראל?

התרגיל: האם ח"כ גילה גמליאל היא שרת התקשורת הבאה של ישראל?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> התרגיל: האם ח"כ גילה גמליאל היא שרת התקשורת הבאה של ישראל?
בלעדי: גלעד ארדן מחכה להחלטה מי יהיה השגריר הבא בארה"ב. הוא חושק בתפקיד יוקרתי זה. אם התכנית הזו אכן תמומש, נודע לנו, שהמועמדת המובילה לתפקיד שר התקשורת היא סגנית השר במשרד רוה"מ, ח"כ גילה גמליאל. בינתיים, השר ארדן ומנכ"ל משרדו, שהיה אמור לפרוש, משאירים מאחוריהם "אדמה חרוכה".
מאת: אבי וייס, 2.6.13, 20:00גילה גמליאל

מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל היה אמור לסיים את תפקידו ב- 1.6.13, אך זה לא קרה. במקביל, שר התקשורת (והגנת העורף) גלעד ארדן נתקף "באמוק" של עשייה וירטואלית ויצירת מהפכות בהבל פה כפי שניתחנו בהרחבה כאן, כאן וכאן, שאם חס ושלום תתגשמנה, הוא ישאיר אחריו "אדמה חרוכה" למחליף \ מחליפה.

הרקע: השר גלעד ארדן מצפה למינוי של שגריר ישראל בוושינגטון. זה כנראה נראה לו יותר מפתה מאשר להתעסק בזוטות של הרגולציה הישראלית בתקשורת והכנות למטר הטילים, שייפול על הראש של כולנו במועד לא ידוע. אם התכנית הזו תצא לפועל, כך נודע לנו, המובילה בבורסת השמות להיות שרת התקשורת הבאה היא חברת הכנסת וסגנית שר במשרד ראש הממשלה - גילה גמליאל. פרטים ביוגרפיים לגבי גילה גמליאל (בתמונה) ניתן למצוא כאן ובאתר הכנסת. אם זה נכון, לא נותר לנו לאחל לה הצלחה, ושתוכל לבטל את כל "המגדלים באוויר" והטעויות שיצר השר הטרי גלעד ארדן בתקופה כה קצרה ולהוביל את רגולציית התקשורת בישראל בדרך הנכונה למען האינטרסים של הציבור.

את תגובת גלעד ארדן וסגנית השר גילה גמליאל לא הצלחנו לקבל עד מועד פרסום הכתבה. אם תתקבל- נעדכן בהתאם. 



 
 
Bookmark and Share