עסקת ענק בענן: סיילספורס קונה את ExactTarget ב- 2.5 מיליארד דולרים
מאת: מערכת
Telecom News, 7.6.13, 15:00
"אין ספק כי רכישת הענק של Salesforce.com מעידה על עליית מדרגה בחשיבות של-Online Marketing בתהליך העסקי", כך עינת צור-שיין, בתגובה לרכישה של Salesforce.com את ExactTarget.
עינת צור-שיין (בתמונה), מנכ"לית משותפת בחברת
ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום
CRM, שותפת זהב של
Salesforce.com בישראל, מגיבה לרכישה של
Salesforce.com את
ExactTarget, כפי שדווחה אמש באמצעי התקשורת בעולם: "אין ספק כי רכישת הענק של
Salesforce.com מעידה על עליית מדרגה בחשיבות של-
Online Marketing בתהליך העסקי
. מארק בניוף, מנכ"ל
Salesforce.com מעורה היטב בתעשייה הבינלאומית, וגם הוא, כמו גרטנר, מבין שיותר ויותר תקציבי
IT עוברים לסמנכ"לי השיווק ל-
"CMO's.
"הרכישה מעצימה את הפתרון שנותנת
Salesforce.com בתחום השיווק
MarketingCloud, זאת לאחר הרכישות הקודמות של
Radian6 ו-
BuddyMedia בשנה עברה, ובהמשך להכרזה של
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל, כי
Salesforce.com מתמקדת בדבר אחד עיקרי: לעזור ללקוחות שלה לתקשר עם לקוחות שלהם בדרך שונה לגמרי".
מי שמקשיב לבניוף שומע ממנו כי כדי לעשות את זה צריך להיות מספר אחד בתחום ה-
CRM.
Salesforce.com, אמר בניוף, כבר נמצאת במקום ה-1 בתחום ה
Sales, במקום ה-1 ב-
Service, ועכשיו היא מתכוונת להיות מספר 1 ב-
Marketing. זהו למעשה השילוב המושלם המאפשר להיות מספר 1 בשוק".
"כמי שקורא את השוק ומקשיב ללקוחותיו, מבין בניוף כי לקוחותיה של החברה רוצים את נוכחותה של
Salesforce.com בתחום ה-
Online Marketing. זה כולל
e-mail marketing, digital marketing, Mobile marketing, הן לארגוני
B2B והן לארגוני
B2C".
"
ServiceWise", מוסיפה
עינת צור-שיין, "זיהתה את המגמה הזו כבר לפני יותר משנה ובהתאם לכך כבר מספקת שירותי ייעוץ בתחום ה-
Marketing Automation לעשרות חברות בישראל, שנהנות מהערך המוסף של הפתרונות".