Telecom News - מה קורה באגף פיקוח דואר במשרד התקשורת?

מה קורה באגף פיקוח דואר במשרד התקשורת?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מה קורה באגף פיקוח דואר במשרד התקשורת?
מה קורה באגף פיקוח דואר במשרד התקשורת?
מאת: אבי וייס, 8.6.13, 21:00
אגף הדואר
מדוע בעלי תפקידים "בורחים" לאחרונה מאגף פיקוח דואר במשרד התקשורת? תעלומה בלשית שתפתר בקרוב (מאוד).
 
קיבלנו את ההודעה הבאה ב"מייל האדום": "זאב קידר, מי שהיה במשך שנים נתון ללחץ ע"י הבוס שלו יגאל לוי (סמנכ"ל בכיר פיקוח דואר במשרד התקשורת), עזב אתמול במפתיע את אגף פיקוח דואר בטריקת דלת ועבר לאגף הנדסה. בכך מצטרף זאב לגב' פ.,  שעבדה באגף של יגאל ו"נמלטה בעור שיניה" מהאגף בניהולו של יגאל לוי. ארועים אלה מתחברים לסיפור הקשור ביגאל לוי המטופל בבית הדין לעבודה ושעליו ביקש (וקיבל) יגאל לוי חסיון".
 
ביקשנו את תגובת משרד התקשורת לאחר שאימתנו, שאכן כל הפרטים הנ"ל נכונים, ומשרד התקשורת הגיב כדלהלן: "העובדים הנזכרים בפנייה עברו לעבוד באגף הנדסה ואגף פיקוח ואכיפה שבמשרד. זאת, לאחר שזכו במכרזים לתפקידם. מעבר לכך, המשרד מנוע מלהתייחס לדברים האמורים בפנייה נוכח צו איסור פרסום, שהוצא על ידי בית הדין לעבודה".
 
כמה עובדות רקע:
א. הסיפור של החסיון בבית הדין לעבודה נמשך כבר מעל לשנתיים, ללא כל מועד ברור לסיום הפרשה. לא הצלחנו לקבל את הצו ליד, אך אנו מכבדים את החלטת השופטת מבית הדין לעבודה בת"א בנושא (הגם שנמסרה לנו בלי להציג את הצו עצמו) ולא נפרסם את הידוע לנו בסיפור זה.

ב. זאב קידר - נקלט במכרז פנימי באגף הנדסה. הוא החליף עובד בהנדסה, שפרש לפני למעלה משנה (שי רטר). אולם, יש כבר מספר חודשים הקפאה על קליטת עובדים חיצוניים ומכרז פנימי היה הדרך היחידה להעבירו מאגף הדואר לאגף הנדסה. מדובר היה במכרז הנדסי (זאב קידר הוא מהנדס). המשרה שפינה (בדואר) התאפשרה לאיוש לבן מיעוטים (אין הקפאה בתחום קליטת בני מיעוטים) וכעת ייעשה מאמץ לאייש אותה עם עובד ערבי או דרוזי.

ג. סיפור החיסיון, שיש בעניין סמנכ"ל בכיר דואר יגאל לוי, מצטרף לחסיון, שיש עד כה על דו"ח מבקרה המשרד בעניינה של היועצת המשפטית לשעבר של המשרד (עו"ד נגה רובינשטיין).

די ברור, שהשיטה של "העלמת סרחונות" ע"י הסתרתם בתרגילים משפטיים שונים ומשונים "לא מחזיקה מים". ממילא כל הפרטים כבר דלפו, רק שאנו מנועים מלפרסמם כאן. אולם, כל מי "שקרוב לצלחת" כבר יודע במה מדובר בכל הפרשיות, שכביכול סודיות במשרד. סביר להניח, שביום שהמנכ"ל הנוכחי (עדן בר טל) יסיים את תפקידו כנראה יפורסם הכל...
Bookmark and Share