Telecom News - אודיוקודס הישראלית הכריזה על טלפון מהפכני מבוסס WebRTC

אודיוקודס הישראלית הכריזה על טלפון מהפכני מבוסס WebRTC

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> אודיוקודס הישראלית הכריזה על טלפון מהפכני מבוסס WebRTC
חברת אודיוקודס מקדמת את המהפכה הבאה בעולם התקשורת, עולם ה- WebRTC עם טלפון מהפכני מבוסס WebRTC המופעל ישירות מכל דפדפן.
מאת: מערכת Telecom News, 24.6.13, 17:30טלפוני אודיוקודס

אודיוקודס הישראלית (מאיירפורט-סיטי) הודיעה היום לבורסה על השקת הטלפון הראשון שלה (והראשון בעולם) המבוסס על מערכת WebRTC (מה זה בדיוק? ראו  הסבר נרחב בכתבה -  כאן).

המכשיר הראשון הנקרא 420HD, בתמונה, כבר זמין בקרוב מאוד לשוק, והוא חלק מסדרת הטלפונים שהושקה היום, עם מערכת קידוד קול בשם OPUS של אודיוקודס, שמספקת איכות קול ושמע של HD.

היתרון המרכזי: הטלפון הזה מופעל ישירות מכל דפדפן. שכן, פרוטוקול WebRTC, העולם הבא של התקשורת (שיחליף את מהפכת ה- VoIP, שנולדה ביוזמת ווקלטק בתחילת שנות ה- 90 של המאה הקודמת), מאפשר קיום תקשורת היישר מתוך הדפדפן (כל דפדפן רגיל). זאת, כאשר הטלפוניה היא יישום רגיל הנשלט בדפדפן, כמו כל יישום אחר באינטרנט המופעל במחשב נייח, נייד וסמארטפון, ללא צורך בהורדה של איזו אפליקציה למחשב.

גם אין צורך לשלם לאיש על הפרוטוקולים של התקשורת ועל שימוש בשירותי התקשורת. שכן, בניגוד ל- SIP, מערכת WebRTC כתובה כולה בקוד פתוח וחופשי. 

המכשיר החדש מתאים למערכות טלפוניה שכבר מבוססות IP קצה לקצה ותומך לאחור בכל היכולות של Unified Communications ובכל מערכת SIP קיימת, בכל מקום בעולם.

גישת ה- WebRTC אותה אימצה אודיוקודס, תתפוס, ללא כל ספק, תאוצה רבה, עם זמינות מוצרי קצה התומכים בפרוטוקול המהפכני הזה, שמאפשר שימוש בדפדפן כדי לנהל את הטלפוניה הקולית והווידיאו של משתמשי הקצה. 
 
Bookmark and Share