Telecom News - סקופ: גולן טלקום כבר מצויה במגזר החרדי עם אלפי לקוחות

סקופ: גולן טלקום כבר מצויה במגזר החרדי עם אלפי לקוחות

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> סקופ: גולן טלקום כבר מצויה במגזר החרדי עם אלפי לקוחות
חשיפה: גולן טלקום לא חיכתה לאישור "ועדת הרבנים" והחלה לפעול בקרב האוכלוסייה החרדית והדתית, גם במסגרת "קומות כשרות" ומכשירים "כשרים", בהצעות אטרקטיביות המותאמות לציבור החרדי, עם דגש לחבילות המותאמות לבני הישיבות. 
מאת: אבי וייס, 28.6.13, 13:00גולן טלקום

לאחר פרסום הידיעה שלנו (ראו כאן), שהודלפה לנו לגבי הכניסה הצפויה של גולן טלקום למגזר החרדי והמו"מ שהיא מנהלת עם "ועדת הרבנים", התברר לנו היום, שגולן טלקום מנהלת את המו"מ רק במטרה "להכשיר" בחותמת "כשרות רשמית" את מה שהיא מבצעת כבר בשטח.

דהיינו: המצב הנכון הוא, שגולן טלקום כבר מספקת שירותים למגזר החרדי והדתי, בהצלחה רבה עם עשרות אלפי לקוחות, מהם אלפים במגזר החרדי עצמו. 

הפעילות של גולן טלקום במגזר הדתי והחרדי כוללת ארבעה מרכיבים עיקריים שאנו חושפים כאן:

א. "מסלול מסורתי". מדובר במסלול ייעודי, שנבנה לאוכלוסייה הדתית - מסורתית, שאליה הצטרפו גם לקוחות מהמגזר החרדי, עם אלפי לקוחות ממגזר זה. הייחודיות: זה מסלול, שאין בו אינטרנט ומסרונים ועונה על הדרישות המחמירות של "ועדת הרבנים". כעת, גולן טלקום פועלת כדי לקבל "הכשר" למסלול זה, או למסלול חדש, שייתפר במיוחד למגזר החרדי. 

ב. קומות כשרות. גולן טלקום קיבלה ממשרד התקשורת הקצאות של מספרים ל"קומות כשרות" בקידומות של 058-31 ו- 058-37. משרד התקשורת לא פרסם זאת בטבלת "המספרים הכשרים" המצויה כאן, משום שמשרד התקשורת מפרסם את המספרים הללו לא לפי ההקצאות שניתנו לחברות, אלא לפי האישורים, שהתקבלו מטעם "ועדת הרבנים". 

ג. לגולן טלקום יש כבר מכשירים, שעברו "כשרות" ממפיציה. למשל, למפיץ הראשי של גולן טלקום, חברת בסט-מובייל, יש כבר כמה "מכשירים כשרים", למשל "טלפון כשר" של נוקיה, המוצע למצטרפים. 

ד. מפיצים ומשווקים: נודע לי היום, שלגולן טלקום יש כבר הסכמים סגורים ומופעלים בשטח עם עשרות משווקים ומפיצים, למשל בבית"ר-עילית, ירושלים, בני-ברק, אשדוד ועוד. הם מפיצים את החבילות של גולן טלקום, עם "מכשירים כשרים" או רק עם סימים של גולן טלקום, לרבות ב"קומות הכשרות".

לדברי מומחים למגזר החרדי, ששוחחנו עימם היום, שוק הסלולר במגזר החרדי כבר די מאובן. לדבריהם, כמעט כל החברות מציעות למגזר זה חבילות של 60 ש"ח עד 70 ש"ח לחודש, לדיבור ללא הגבלה. לעומת מה שקיים, גולן טלקום מציעה ותציע חבילות ומסלולים גמישים יותר. למשל: מסלולים המתאימים לבחורי ישיבה שלא מדברים הרבה בסלולר.

להערכת גולן טלקום, המסלולים החדשים יביאו "לשבירת השוק" ולשינוי של שוק המשתמשים גם בציבור החרדי, שהיה עד כה שבוי בידי המפעילים הוותיקים. האם גולן טלקום תצליח "לשבור את השוק" גם במגזר החרדי? זה עוד לא ברור, אבל ברור שהתחרות בתחום זה במגזר החרדי תלך ותחריף בשבועות הקרובים, לאור החשיפה שלנו. 
גולן טלקום - מיכאל גולן



 
 
Bookmark and Share