Telecom News - נחשף כספומט ראשון להמרת המטבע הווירטואלי ביטקוין משטרות כסף שונים

נחשף כספומט ראשון להמרת המטבע הווירטואלי ביטקוין משטרות כסף שונים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> נחשף כספומט ראשון להמרת המטבע הווירטואלי ביטקוין משטרות כסף שונים
נחשף כספומט ראשון להמרת המטבע הווירטואלי ביטקוין משטרות כסף שונים
מאת: מערכת Telecom News, 3.7.13, 10:50כספומט ביטקוין
 
בכנס בלונדון הושק לראשונה אב-טיפוס של כספומט המאפשר להמיר שטרות כסף ממדינות שונות למטבעות ביטקוין. זאת, כדי לעקוף את הבנקים.
 
הסטארט-אפ Lamassu Bitcoin Ventures השיק ב-2.7.13 בלונדון כספומט בתמונה בעל מסך מגע ומצלמה המאפשר המרת עשרות סוגי שטרות כסף שונים למטבעות ביטקוין. ראו כתבה נרחבת באתר TechCrunchכאן.  זאת, כדי לעודד שימוש במטבע ולהמיר אותו בקלות תוך שניות, בלי בנקים, בלי כרטיסי אשראי (הקשורים לבנקים) ובלי טפסים ואישורים.
 
התהליך: מתקינים אפליקציית ארנק ביטקוין על כל טלפון חכם ומזדהים ע"י קוד QR, קוד הקשור לחשבון הביטקוין של המשתמש. מראים את הקוד למצלמת הכספומט ולאחר מכן נותר רק להכניס לתוכו שטרות מכל סוג שהוא. הכספומט ממיר את השטרות לביטקוין לפי שער המופיע על המסך מטעם אחת מבורסות הביטקוין כמו Mt.Gox , (ראה כתבה על בורסה זו – כאן). מטבעות הביטקוין מועברים ישירות לחשבון המשתמש (עפ"י קוד  ה-QR שצילמה המצלמה). לא תהיינה עמלות וגם לא יהיו שירותים אחרים הקשורים בביטקוין בגלל חוקים רגולטורים. הסטארט-אפ מתכוון להרוויח ממכירת הכספומטים לעסקים. התהליך נמשך סביב 15 שניות. האחריות על השימוש במטבע הווירטואלי היא על המשתמש בלבד לפי חוקי הרגולציה הספציפיים החלים עליו.
 
הסטארט-אפ עומד להפיץ את הכספומט תוך כמה חודשים בכל רחבי העולם, במיוחד במקומות ממכר המכבדים את הביטקוין. המטרה היא המדינות המתפתחות שם אין לרבים חשבונות בנק. נראה בינתיים, שהמאמצים להגביל את השימוש במטבע הווירטואלי (ראו כתבה – כאן), לא מרתיעים גורמים שונים להמשיך ולמנף את המטבע הזה, שרבות דובר על קשריו לרשת האפלה ולעסקאות מפוקפקות. (ראו כתבה על ה-Darknetכאן).

סרטון הדגמה של של הסטארטאפיסט בשימוש בכספומט מלפני כחודש וחצי. החשיפה הרשמית נערכה אתמול בלונדון.
Bookmark and Share