Telecom News - Dell שואפת לחזור ולהוביל את השוק באמצעות מחשוב לביש

Dell שואפת לחזור ולהוביל את השוק באמצעות מחשוב לביש

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> Dell שואפת לחזור ולהוביל את השוק באמצעות מחשוב לביש
Dell שואפת לחזור ולהוביל את השוק באמצעות מחשוב לביש
מאת: מערכת Telecom News, 5.7.13, 10:45דל
 
תחום המחשוב הלביש (כמו משקפי גוגל) הולך והופך ללהיט בשוק. דל לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור לאור הירידה הדרמטית במכירות מחשבים שולחניים והתחרות בתחום.
 
את החדשות theguardian דיווח אתמול (ראו כתבה מפורטת –כאן), על כוונתה של Dell להתמודד עם מתחרותיה בשוק מחשבי השולחן המצטמצם, וללכת לקראת פיתוח ושיווק מחשוב לביש.

חברות רבות כבר הודיעו, שהן תיכנסנה לתחום זה,והפעם דל לא רוצה להישאר מאחור. דל כבר החמיצה, למעשה, את שוק הסמארטפונים והטאבלטים (נחלה כישלון בשיווק טאבלטים מבוססי Window 8 ו-RT), והיא מתמודדת בקושי רב עם המתחרה הסינית לנובו. דל גם סגרה את המרכז הענק שהיה לה באירלנד להרכבת מחשבים, פיטרה אלפי עובדים ונשארה שם רק עם מרכז לוגיסטי, שיווקי ומנהלי. אמנם, המחשבים השולחניים לא אמורים עדיין להיעלם מהשוק, אבל דל חייבת למצוא מוצא כדי לשרוד.
 
בחברת דל הבינו, שאחד הפתרונות הבאים בחשבון הוא פיתוח ושיווק התקני מחשוב, שניתן להטמיעם בפריטי לבוש שונים. ואכן, אתמול נמסר, שדל בודקת ברצינות את האפשרות הזו.
 
תחום המחשוב הלביש צובר תאוצה. כבר דיווחנו על משקפי גוגל (ראו כתבות – כאן, כאן וכאן) וגם על האפשרות להטעין סוללות של סמארטפונים באמצעות בגדים (ראו כתבה – כאן). לכן, יש לחכות ולראות האם תצליח דל במוצר לביש, שאכן יהיה מסוגל לכבוש את השוק החדש הזה.
מחשוב לביש
Bookmark and Share