Telecom News - האם פרטנר חוסמת את הלו-015?

האם פרטנר חוסמת את הלו-015?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> האם פרטנר חוסמת את הלו-015?
לטענת הלו-015, חברת פרטנר מונעת מלקוחות ה- PrePaid לחייג לחו"ל בקידומת 015, כי פרטנר רוצה להגן על 012-סמייל, שהיא חלק מפרטנר. לטענת פרטנר, מדובר בבעיות טכניות שתיפתרנה בקרוב. סיפור המתאים לימי הקיץ החמים, כששר התקשורת לא מצליח לצאת מהפייסבוק ולטפל בבעיות האמיתיות של שוק התקשורת הישראלי. 
מאת: אבי וייס, 8.7.13, 21:00הלו-015

אם לא הספיק לנו סיפור החסימה של Fast ע"י סלקום (ראו -כאן), מגיע סיפור חדש: תלונת הלו-015 כנגד חסימה המבוצעת ע"י פרטנר.

פניתי אל פרטנר עם התלונה של הלו-015, שהתקבלה אצלי כדלהלן: "מה תגובתכם לתלונה הבאה:
'הלו-015 (ספקית שיחות בינלאומיות, שהיא שותפות של קבוצת פלאט-פלנט עם קבוצת רמי לוי) החליטה להוזיל את מחירי השיחות הבינלאומיות למנויי סלולר במסלולי פריפייד. לצערינו חלק מהחברות מתעקשות (בניגוד לחוק) לא לפתוח את המנויים שלהם לחיוג לחו"ל באמצעות 015. 
כידוע, פרטנר שולטת כיום בשוק זה באמצעות 012, וברור לכל שהיא אינה מעונינת להפסיד את הפעילות המאוד ריווחית.

לאחר זמן ארוך של גרירת רגליים (מעל לחודשיים), פנה העו"ד שלנו [של הלו-015] לפרטנר בדרישה חד משמעית לנהוג ע"פ רשיונה ולאפשר לכל מנוייה להתקשר לחו"ל דרך 015. [מכתב העו"ד מצוי - כאן, למתעניינים]. אולם, זה טרם קרה'". 

מפרטנר נמסר היום בתגובה: "הבקשה מטופלת על ידי החברה בהתאם לנהלים ולתהליכים המקובלים וצפויה להסתיים בקרוב. פעולה מעין זו הינה מורכבת וכוללת תהליכים טכניים, היתכנות אצל המפעילים, הזנת נתונים ועוד".

את תגובת משרד התקשורת לא הצלחנו לקבל. לא שלא ניסינו. די ברור למה: במשרד עסוקים במיחזור הצלחות של השר הקודם בהסתמך על הזיכרון הקצר של הציבור, ושיכנוע חברי ועדת הכלכלה של הכנסת (די קל לשכנע אותם), שאם השר יקבל עוד סמכויות בחוק, הוא יצליח לצאת מהעולם הווירטואלי שבו הוא מצוי ולכפות על בזק והוט לקיים "שוק סיטונאי", שטרם ברור מהו (אם בכלל). נעקב ונדווח מתי החסימה הזו מעל הלו-015 נעלמת ומתי משרד התקשורת יגלה צורך להתערב בענין החוקי הזה, שזה תפקידו וחובתו של המשרד להתערב בו. 
 
חסימת סלולר



 
 
Bookmark and Share