Telecom News - הצלחה לחברת סיוה הישראלית

הצלחה לחברת סיוה הישראלית

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> הצלחה לחברת סיוה הישראלית
הצלחה לחברת סיוה הישראלית
מאת: חיים חביב, 10.7.13, 00:30סיווה
 
תספק ליצרנית השבבים היפנית Renesas מעבדי אותות לשימוש במערכות תקשורת חכמות בכלי רכב.
 
חברת סיוה (CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, תספק את מעבד האותות הדיגיטלי המתקדם CEVA-XC ליצרנית השבבים היפנית רנסאס אלקטרוניקס (Renesas Electronics). מעבדי סיוה ישולבו בשבבים שמפתחת רנסאס עבור מערכות תקשורת אלחוטיות חכמות לכלי רכב (Intelligent Transport Systems).
 
רנסאס, אשר רכשה ב-2010 את NEC, נמנית על יצרניות השבבים הגדולות ביפן, ומעסיקה כ-34,000 עובדים. מעבדי האותות מבוססי התוכנה של סיוה יאפשרו לה לפתח ולייצר שבבים בטכנולוגיית SDR (Software Defined Radio) המתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה וצריכת הספק מינימלית.
 
מנהל חטיבת פתרונות הרכב של רנסאס אלקטרוניקס, אצויה נישיהארה: "מעבד האותות של סיוה מספק ביצועים וגמישות יוצאי דופן הדרושים בשוק מערכות התקשורת החכמות לכלי רכב, ואפשרות להתאים את שבבי התקשורת לתמיכה בתקנים עתידיים באמצעות שדרוגי תוכנה. יותר מכך, סביבת הפיתוח של סיוה מאפשרת למהנדסים שלנו לפתח שבבי תקשורת אלחוטית בזמן קצר ובעלות נמוכה יותר משמעותית". 
 
מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר: "פיתוח גמיש מבוסס תוכנה וצריכת הספק נמוכה הם עמודי התווך של מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC. תכונות אלו מאפשרות ללקוחותינו לפתח שבבי תקשורת רבי עוצמה המתאימים לכל דרישה ותקן. הטכנולוגיה שלנו נותנת לרנסאס את האפשרות לבדל את שבביה ולהשיג יתרון תחרותי בשוק".
 
מעבד CEVA-XC תוכנן במיוחד לענות על בעיות צריכת ההספק, זמני והוצאות פיתוח של שבבים בעלי ביצועים גבוהים. המעבד תומך בממשקי אוויר מרובים ובמגוון רחב של יישומים, כמו תקשורת סלולרית, קישוריות, שידור דיגיטלי, תקשורת לוויינית וחשמל חכם.
 
סיוה מפתחת פתרונות טכנולוגיים המשולבים בשבבים לשימוש בסמארטפונים ומוצרי אלקטרוניקה בידורית. פתרונות החברה הם בתחומי עיבוד האותות הדיגיטלי לתקשורת סלולרית, המולטימדיה, עיבוד קול, בלוטות' ותקשורת בתקני SAS ו-SATA. למעלה מ-40% ממכשירי הסלולר הנמכרים בעולם מבוססים על מעבדי האותות הדיגיטליים של סיוה.  
למידע נוסף ר' כאן.
Bookmark and Share