Telecom News - אירוע האקת'ון למען ישראל והעם היהודי

אירוע האקת'ון למען ישראל והעם היהודי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אירוע האקת'ון למען ישראל והעם היהודי
אירוע האקת'ון למען ישראל והעם היהודי
 מאת: חיים חביב, 10.7.13, 22:00
 
יתקיים בו-זמנית בעמק הסיליקון ובתל אביב, בהשתתפות כ- 120 האקרים, מפתחים ומתכנתי מחשבים ישראלים ויהודים מובילים.
 
אירוע האקת'ון ייחודי, ראשון מסוגו למען ישראל והעם היהודי, יתקיים במועדים: 19-20 ביולי 2013 בעמק הסיליקון ובתל אביב, בו-זמנית.
 
במסגרת ההאקת'ון, יחברו לראשונה עשרות האקרים, מפתחים ומתכנתי מחשבים ישראלים ויהודים מצטיינים העובדים בחברות הייטק מובילות בעמק הסיליקון (גוגל, לינקדאין, טוויטר, פייסבוק וכד') לעמיתיהם בישראל ל-24 שעות אינטנסיביות טראנס-אטלנטיות אשר במהלכן ינסו לתרום מכישוריהם ומיכולותיהם בהתנדבות למען ישראל והעם היהודי.
 
באירוע המכונה “Friday Night Hack” צפויים להשתתף כ-120 האקרים והוא יכלול שני מסלולים מרכזיים: ישראל וקהילות היהודיות ברחבי העולם. במסגרת המסלול הישראלי, ינסו המשתתפים להשלים פיתוח אפליקציה חדשה: “Open Muni – Open Budget”, שנועדה לקדם את השקיפות והנגישות של תקציבי הרשויות המקומיות בישראל לתושבים, ולאפשר להם להבין טוב יותר כיצד הרשויות שלהם עושות שימוש בתקציב.  
 
מטרת האירוע לפתח תוכנות ואפליקציות חדשות, שיתופיות ואינטראקטיבית בקוד פתוח, כדי להעצים ולמנף את הטכנולוגיה לצורך שינוי חברתי. בנוסף, ולא פחות חשוב מכך, נועד האירוע גם לעודד הקמתה של קהילה גלובלית של האקרים יהודים המחויבים להקדיש מזמנם וכשוריהם לשיפור תדמית ישראל והעולם היהודי.
 
ההאקת'ון בתל אביב יתקיים בבניין אלקטרה ברחוב יגאל אלון 98 תל אביב (קומה 26), ובעמק הסיליקון במשרדי חברת PARISOMA ברחוב 11/169 בסן פרנסיסקו. 
 
האירוע הוא פרי יוזמה של הקרן הפילנתרופית של צ'ארלס ולין שוסטרמן והסדנא לידע ציבורי בישראל. יצוין, שחברות כמו פייסבוק, קרן גייטס ו-TechCrunch קיימו בשנים האחרונות אירועי האקת'ון דומים שהובילו לפיתוחים ולשיתופי פעולה מוצלחים. למידע נוסף על ההאקת'ון בקרו באתר ובלוח האירועים והכנסים שבאתר זה.
 
סת' כהן, מנהל תחום רשתות בקרן המשפחתית של צ'ארלס ולין שוסטרמן: "התמיכה שלנו באירוע מתבססת על ההבנה שעידוד חשיבה חדשנית ויזמות הוא המפתח להתמודדות טובה יותר עם האתגרים שפתח, לא רק בעולם הטכנולוגי, אבל גם בעולם היהודי. אנחנו רוצים לפתוח ערוצי זרימה חופשיים של רעיונות בין מגזר ההייטק ובין הלהט והחדשנות שצפים מעל פני השטח בעולם היהודי. אנחנו מאוד נרגשים מהחיבור בין תל אביב ועמק הסיליקון, שתי הבירות של החדשנות העולמית, שנועד לפתח תוכנות חדשות שעשויות להוביל לפריצת דרך". 
 
סטארט-אפ



 
 
Bookmark and Share